فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تشریح کرد

تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای لیالی قدر

اجرای طرح‌ شب‌های قدر به منظور کنترل ترافیک و مدیریت پارک خودرو

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح شب‌های قدر برای کنترل ترافیک و مدیریت پارک خودروها خبر داد و گفت: در طول لیالی قدر تردد کامیون‌ها تا ساعت ۳ بامداد در تمامی معابر ممنوع است.

تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای لیالی قدر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،سردار سید تمیور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری تمهیدات ترافیکی لیالی قدر اظهار داشت: در شب‌های قدر پلیس راهور با استفاده از ظرفیت صد درصدی پلیس نسبت به پوشش ترافیکی اماکن متبرکه، مساجد و تکایا اقدام خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: پلیس کلیه معابر، مساجد و تکایا از جمله مسجد ارگ، حسینیه همدانی‌ها، حسینیه انصارالله، مهدیه تهران و منطقه 12 و... را پوشش خواهد داد تا روزه‌داران به سهولت بتوانند در این معابر تردد داشته و پس از پایان مراسم هم بدون هیچ مسئله، گره ترافیکی به منزل خود بازگردند.

    این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به اجرای «طرح شب‌های قدر» پرداخت و بیان داشت: اجرای طرح شب‌های قدر برای کنترل و محدودیت ترافیک و همچنین از جلوگیری از سوانح ترافیکی و تصادفات است؛ چرا که روزه‌داران از لباس تیره استفاده می‌کنند و با توجه به تاریکی هوا، کم بودن میدان دید راننده و همچنین عبور عابران از عرض معابر می‌تواند وقوع تصادفات را به همراه داشته باشد.

    سردار حسینی ادامه داد: در طول شب‌های قدر تردد کامیون تا ساعت 3 بامداد در کلیه معابر ممنوع است و از تردد این وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: از جمله از دیگر اهداف ترافیکی شب‌های قدر مدیریت برای پارک خودرو است، البته از شهروندان تقاضا می‌شود از سرویس حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند؛ چراکه با هماهنگی مدیریت مترو از ساعت 22 و 30 تا 5 صبح سرویس‌های مترو رایگان است.

    این مقام ارشد فاتب به پارک خودروها به‌صورت عمود را از جمله دیگر برنامه‌های شب‌های قدر اعلام کرد و گفت: پارک کردن خودروها به‌صورت عمود باعث می‌شود تا ظرفیت بیشتری برای پارک ماشین‌ها وجود داشته باشد.

    وی ادامه داد: جرثقیل‌های پلیس برای جابه‌جایی خودروهایی که به شکل غیرمجاز باعث سد معبر شده باشند، اقدام می‌کنند، بنابراین شهروندان باید برای پارک ماشین‌های خود نسبت به آنچه که پلیس اعلام می‌کند اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو