فونیکسریمکسبهتام

توضیحات شرکت بازرسی در واکنش به یک خبر؛

توان فنی بالا علت انتخاب isqi برای بازرسی خودروهاست

عصر خودرو : شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) با سابقه فعالیت ۲۶ ساله از سال ۱۳۶۸ تاکنون به عنوان بازرس معتمد و بازوی اجرایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در امر بازرسی فنی و کیفی محصولات و خدمات گوناگون انجام وظیفه کرده است.

توان فنی بالا علت انتخاب isqi برای بازرسی خودروهاست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، این شرکت با سابقه فعالیت 26 ساله از سال 1368 تاکنون به عنوان بازرس معتمد و بازوی اجرایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در امر بازرسی فنی و کیفی محصولات و خدمات گوناگون انجام وظیفه نموده است و طی پنج سال اخیر بر اساس الزامات اصل 44 قانون اساسی و مطابق تشریفات قانونی به بخش خصوصی واگذار گردیده است.

    شایان ذکر است شرکت مذکور پس از واگذاری با استقرار سیستمهای مدیریت مبتنی بر اصل شایسته سالاری، همواره در حال پویایی و رشد بوده  و در طول این مدت تعداد نیروهای انسانی شاغل خود را تا سطح سه برابر افزایش داده است.

      در این راستا اگر آن چنان که در متن خبر آمده است، نامه ای به مجامع نظارتی و امنیتی ارسال شده پس انتشار معنادار آن در سایت ها و خبرگزاری های وزین حاکی از سبقت گیری از دستگاه های نظارتی و امنیتی و یا پذیرش بی اعتبار بودن محتوا بوده است.  بدون شک اگر ادعاهای کذب از مصادیق تهمت، افترا و تشویش اذهان عمومی دارای اصالت یا اعتباری بود، مدعی یا مدعیان احتمالی آن با اعتماد به دستگاه‌های نظارتی و قضائی از مبادی قانونی نسبت به اثبات عدله خویش مبادرت می ورزیدند.

      همچنین نویسنده و یا نویسندگان احتمالی، متن نامه را منصوب به جمعی از پرسنل این شرکت دانسته‌اند که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بدواً نسبت به بدنه کارشناسی و کارکنان خدوم و متعهد خود ادای دین نموده و ایشان را از هرگونه مداخله در نگارش یا تهیه این خبر کذب به هر نحو و هر میزان که باشد مبرا می داند،که این نامهربانی ها وجریانات غیرواقع ضمن وارد آوردن خدشه  نا به جا به حیثیت این شرکت، موجبات دلسردی پرسنل زحمت کش و قریب به 3 هزار نفر از اعضای خانواده آنها را فراهم آورده است.

      توجه همکاران رسانه ای خود را به این مطلب جلب می‌نماید که در بسیاری از کشورهای توسعه یافته بازرسی فنی و به صورت خاص خودرو توسط یک یا دو شرکت صورت می‌پذیرد (مانند شرکت دکرا در کشور آلمان) که این امر نشان از توان فنی آن شرکت و نه وجود انحصار در آن صنعت است.

    بدیهی است این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل متخصص، بهره گیری از خبرگان و تجهیزات و امکانات منحصر به فرد به عنوان یک توان ملی در سطح کشور و حتی منطقه شناخته شده و طبیعی است نهادهای مختلف از این توان جهت رشد و توسعه ایران اسلامی بهره گیرند.

      در نهایت اعلام می دارد این شرکت که زیر مجموعه یک هلدینگ سرمایه گذاری متشکل از سهامداران عدیده اداره می شود و همچنین بیش از 200 نفر از کارکنان شرکت نیز سهامدار آن محسوب می گردند با اتکال به حق تعالی و به پشتوانه بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر فرزانه، اعتماد و تمکین از ضوابط دستگاه‌های حاکمیتی، پشتوانه قوی، تعهد کارکنان دلسوز و با وجدان، هرگز از شعار خود که همانا "کیفیت مسئولیت همه ماست" کوتاه نخواهند آمد و کما فی سابق تمام تلاش و مساعی خویش را جهت بهبود وضعیت ارائه خدمات و محصولات به مصرف کنندگان در پیش می‌گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو