فونیکسریمکسبهتام

در جلسه امروز شورای شهر تهران به تصویب رسید

طرح الحاق یک تبصره به مصوبه ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار عودلاجان محدوده خیابان ۱۵ خرداد

عصر خودرو : در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران طرح «الحاق یک تبصره به مصوبه ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان ۱۵ خرداد» به تصویب رسید.

طرح الحاق یک تبصره به مصوبه ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار عودلاجان محدوده خیابان ۱۵ خرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، در ادامه یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی طرح «الحاق یک تبصره به مصوبه ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان 15 خرداد» در دستور کار اعضا قرار گرفت که در ادامه بررسی طرح موافقین و مخالفین نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

    احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در جلسات گذشته بحث‌های مفصلی راجع به طرح مطرح شده است، گفت: انچه ما دنبال آن هستیم اضافه کردن محدوده خیابان 15 خرداد به طرح است که البته دوستان شهرداری نیز موافق آن هستند.

    محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز در ادامه بررسی طرح اشاره شده خاطرنشان کرد: دو بحث ممنوعیت تردد موتورسواران در بازارچه و همچنین بحث جانمایی و تأمین پارکنیگ برای موتورسواران در این خصوص وجود دارد که باید تمهیدات لازم برای آن فراهم شود.

    اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با اشاره به طرح «الحاق یک تبصره به مصوبه ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان 15 خرداد» گفت: باید زمان ممنوعیت ورود موتورسیکلت ها نیز در طرح مشخص شود و سوال من این است که آیا ورود موتور سیکلت‌ها در این طرح به صورت شبانه روزی است و یا ساعاتی را می‌توانند در بازار حضور پیدا کنند.

    وی همچنین از رئیس شورا و سایر اعضا درخواست کرد تا تسهیلاتی را برای ورود جانبازانی که از موتورهای 3 چرخ استفاده می‌کنند در طرح پیش‌بینی شود.

    به گزارش فارس، پس از صحبت‌های اعضای شورای شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و به عنوان نماینده حاضر در جلسه در خصوص طرح اشاره شده، اظهارداشت: ما به عنوان حوزه اجرایی موافق طرح هستیم و این طرح بایستی انجام شود و قطعاً به لحاظ انضباط شهری و کاهش آلودگی موثر خواهد بود.

    وی از برنامه‌ریزی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای جانمایی و تامین پارکینگ برای موتورسواران در طرح اشاره شده خبرداد و گفت: تا پایان سال 94 تمهیدات لازم برای جانمایی و ایجاد پارکینگ را انجام خواهیم داد.

    در ادامه جلسه طرح اشاره شده با ماده واحد زیر به تصویب رسید:

    با توجه به مصوبه نرخ عوارض ورود به طرح ترافیک مورخ 93.11.11 و در راستای حفظ امنیت مردم، کسبه و همچنین جلوگیری از تخریب مرمت‌های صورت گرفته در بازارچه تاریخی عودلاجان تبصره ذیل به مصوبه ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارهای مسقف محدوده خیابان 15 خرداد منتهی می‌شود نیز مشمول این مصوبه است و شهرداری تهران مکلف است ظرف مدت 2 ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه نسبت به به اجرای این تبصره در جهت ممنوعیت ورود موتور سیکلت به این بازارچاه اقدام  نماید. ضمناً شهرداری تهران مکلف گردید به منظور حل مشکل پارکینگ موتورسیکلت‌های در حال تردد در آن محدوده، نسبت به جانمایی و ایجاد پارکینگ‌های مناسب در نزدیکی محدوده عودلاجان اقدام نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو