فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تشریح کرد

تمهیدات ترافیکی پایتخت در روز قدس+نقشه محدودیت‌ها

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات پلیس راهور برای برگزاری راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.

تمهیدات ترافیکی پایتخت در روز قدس+نقشه محدودیت‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار سیدتیمور حسینی  اظهار کرد: برابر اعلام دستگاه‌های مرتبط، راهپیمایی روز قدس رسما از ساعت 10:30 روز جمعه 19 تیرماه آغاز خواهد شد و برهمین اساس پلیس از ساعت 8 صبح روز جمعه و نیز شب قبل از آن یکسری تمهیدات را در محدوده‌ها و خیابان‌های منتهی به محل برگزاری راهپیمایی روز قدس اعمال خواهد کرد.

    وی افزود: براین اساس از ساعت 8 صبح روز جمعه در طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا خیابان کارگر و نیز از خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب، محدودیت تردد خواهیم داشت.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین از قسمت غرب نیز در خیابان کارگر، حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و از قسمت جنوب نیز از خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر نیز محدودیت تردد اعمال شده است.

    حسینی اضافه کرد: تردد در خیابان جمهوری، از خیابان کارگر تا ولیعصر، از غرب به شرق جریان خواهد داشت و محدودیتی در این خصوص اعمال نشده است.

    وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های توقف ایجاد شده در روز قدس نیز گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، توقف کلیه وسایل نقلیه در بلوار کشاورز، حدفاصل میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر، خیابان‌های واقع در غرب خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع خیابان انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورزی، طول خیابان 16 آذر از تقاطع خیابان انقلاب تا بلوار کشاورزی، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر و طول خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر محدودیت توقف اعمال شده است

    به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ساعات اعمال این محدودیت‌ها از ساعت 8 صبح راهپیمایی آغاز شده و تا پایان راهمپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

    تشکیل کمیته ترافیکی برای روز قدس

    حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنانش از تشکیل کمیته ترافیکی به سرپرستی و مسوولیت پلیس راهور و با حضور دستگاه‌های متولی پایتخت خبر داد و گفت: اولین جلسه این کمیته روز یکشنبه 14 تیرماه برگزار شده و در آن تکالیف سازمان‌ها و وظایف‌شان برایشان تبیین شده است.

    وی اضافه کرد: در صورتی که خودروهای شهروندان در محل‌های ممنوعه توقف کند، پلیس نسبت به جابه‌جایی آن و انتقال به نقطه دیگر اقدام خواهد کرد که شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 110 از موقعیت خودرو خود باخبر شوند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تسهیلات شهرداری تهران برای راهپیمایان خاطرنشان کرد: در روز قدس مترو و اتوبوسرانی تسهیلات ویژه‌ای به راهپیمایان ارائه خواهد داد که این تسهیلات به شکل رایگان خواهد بود. بنابراین درخواست ما از راهپیمایان این است که تا آنجا که ممکن است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و خودروهای شخصی خود را به خیابان نیاورند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو