فونیکسریمکسبهتام

ضرورت نظارت تاکسیرانی برای ارایه خدمات به مردم در ساعات پرترافیک

عصر خودرو : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تاکسیرانی باید نظارتی بر طبق ساعات کارکرد تاکسی داران در کلان شهرها بکند ، گفت: برخی از رانندگان تاکسی در ساعات پر ترافیک به مردم خدمات نمی‌دهند.

ضرورت نظارت تاکسیرانی برای ارایه خدمات به مردم در ساعات پرترافیک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، ابراهیم نکو  درباره عدم خدمات رسانی برخی از رانندگان تاکسی درساعات پرترافیک کلان شهرها، خاطر نشان کرد: نرخ کرایه‌های تاکسی‌ها توسط سازمان تاکسیرانی کنترل می‌شود اما متاسفانه عدم نظارت بر مسافرکشی سواری‌های شخصی آسیب‌های اجتماعی را دامن می زند.

    نماینده مردم رباط کریم  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم نظارت کارآمد بر حمل و نقل شهری بسیاری ازشهروندان گلایه مند کرده است، یاد آورشد: اگر نظارتی بویژه  در مسافر کشی سورای های شخصی در کشور اعمال نشود، نمی‌توان امیدواربود که مردم را ترغیب شوند که از خودروهای تک سرنشین استفاده نکنند.

    وی ادامه داد: اگر بخواهیم ترافیک کلان شهرها را کنترل کنیم باید علاوه بر توسعه وسایل نقلیه همگانی فکری نیز به حال برخورد با رانندگانی بکنیم که حقوق شهروندی مردم را زیر پا می گذارند.

    نکو افزود: رانندگان سازمان تاکسیرانی اقشاری زحمتکش هستند و این امر رانمی توان نادیده گرفت اما متاسفانه برخی ازرانندگان تاکسی ها در ساعات پرترافیک کلان شهردست از کار می کشند که این امر موجب می‌شود فضا را برای جولان دلالان در این عرصه  بیش از گذشته باز شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، یاد آورشد: برای توسعه خدمات رسانی در سازمان تاکسیرانی باید امتیازاتی  ویژه به رانندگانی که درساعت های پرترافیک کلان شهرها رانندگی می کنند داده شود زیرا نباید این قشرزحمتکش نگران استهلاک وسایل نقلیه اشان در ساعت پرترافیک کلان شهرها باشند.

    در تمامی جوامع بالاخص در کشور خود ما یکی از اقشار زحمت کشی که همواره در کش و قوس ناملایمات اجتماعی درگیربوده و در زیر ذره بین مسئولین و مردم موشکافی می شوند و از طرفی بعنوان یک قشر مردمی و عمومی مطرح می شوند تاکسیران ها هستند، اما متاسفانه بسیاری  از تاکسیدارن از نحوه حمایت سازمان تاکسیرانی آزرده خاطر هستند و عدم تردد در ساعتهای پر ترافیک  در حمل و نقل مسافر را همین موضوع می دانند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط