فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ محمدی:

محدودیت های ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد

عصر خودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: به منظور تسهیل در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان های شهر قزوین اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی روز قدس در قزوین اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهارداشت: راهپیمایی روز جهانی قدس فردا با حضور گسترده مردم در همه مناطق استان برگزار می شود که برای سهولت در تردد مردم طبق سنوات گذشته برنامه ریزی مناسبی در حوزه ترافیک شهری صورت گرفته است.

    وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده ماموران پلیس راهنمایی از ساعت یک بامداد فردا جمعه محدودیت ترافیکی مسیرها را اعمال می کنند که بر این اساس توقف تمامی وسایل نقلیه در دو مسیر راهپیمایی ممنوع اعلام شده است.

    محمدی تصریح کرد: راهپیمایی در شهر قزوین از دو مسیر آغاز می شود که محدودیت های ترافیکی در مسیر شماره یک از چهار راه ولیعصر(عج) تا خیابان طالقانی، میدان آزادی، خیابان امام و مسجد النبی است و در مسیر شماره دو نیز از میدان میرعماد به سمت خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان امام و مسجد النبی محدودیت ترد خودرویی خواهیم داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: در حنوب شهر قزوین هم حد فاصل چهار راه شهدا و خیابان شهدا به سمت میدان آزادی تدابیر لازم پیش بینی شده که در صورت نیاز ماموران پلیس نسبت به روان سازی مسیر و جلوگیری از توقف خودروها اقدام خواهند کرد.

    سرهنگ محمدی اظهارداشت: عوامل پلیس راهبر مستقر در مسیرهای یاد شده از ساعت یک بامداد جمعه تا پایان زمان راهپیمایی از توقف هر گونه خودرو جلوگیری می کنند و از شهروندان درخواست می شود در این زمینه با ماموران پلسی راهنمایی همکاری کنند.

    این مسئول بیان کرد: از سوی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تمهیدات لازم برای جابجایی شهروندان و راهپیمایان با خودروهای عموم اندیشیده شده لذا درخواست می کنیم حتی الامکان از آوردن وسایل شخصی در محدوده راهپیمایی و مسیرهای اعلام شده خودداری کنند.

    وی اظهارامیدواری کرد با همکاری مردم امسال نیز راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده و باشکوه مردمی در قزوین و سایر شهرهای استان برگزار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو