فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس عنوان کرد

حضور حداکثری پلیس راهور برای نظم‌بخشی به راهپیمایی

عصر خودرو : رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به حضور حداکثری پلیس راهور از ساعات ابتدایی امروز برای برپایی هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: پلیس راهور تا ساعت ۱۵ و تا تخلیه کامل معابر ترافیکی حضور فعال خواهد داشت.

حضور حداکثری پلیس راهور برای نظم‌بخشی به راهپیمایی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در محدوده خیابان طالقانی  حضور مردم را باشکوه عنوان و اظهار داشت: علی‌رغم آنکه روز قدس مصادف با سومین شب از لیالی قدر شد و مردم شریف تا سحرگاه مشغول راز و نیاز، عبادت و شب‌زنده‌داری بودند، اما هم‌اکنون شاهد حضور باشکوه آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: مردم سرزنده و سرحال در راهپیمایی روز جهانی روز قدس شرکت کردند تا نفرت و انزجار خود را نسبت به اسرائیل و ایادی‌اش به نمایش بگذارند.

    وی حضور مردم تهران را باشکوه و منظم برشمرد و ادامه داد: هم‌اکنون نظم و انضباط خوبی در معابر تهران برقرار است.

    این مقام ارشد راهور تهران بزرگ به تلاش پلیس راهور برای ساماندهی به معابر و همچنین نظم‌بخشی به پارک خودروهای نمازگزاران اشاره و تصریح کرد: نظم موجود نشان از تلاش همکاران پلیس راهور دارد؛ همچنین خودروهای شخصی راهپیمایان و نمازگزاران در پارکینگ‌ها و معابر پیش‌بینی‌شده به طور منظم و مرتب جای گرفته و محدودیت‌های تردد از همان ساعات اولیه روز و حتی زودتر از موقع پیش‌بینی‌شده اعمال شده است.

    سردار حسینی به بحث پاکسازی معابر پرداخت و گفت: از بعد از مراسم احیاء و حدود ساعت 4 صبح، پاکسازی معابر شروع شد و پلیس راهور تهران بزرگ تا انتهای مراسم برای تسهیل در تردد شهروندان و نظم‌بخشی حضور فعال خواهد داشت.

    وی افزود: هم‌اکنون در آستانه اذان ظهر و اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه هستیم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد که بتوان بار خروج نمازگزاران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنترل کرد تا نمازگزاران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و در بهترین شرایط به سمت منازل خود حرکت کنند.

    سردار حسینی حضور ویژه پلیس راهور در معابر تهران را تا ساعت 15 عنوان و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تخلیه کامل معابر و عادی شدن بار ترافیکی تا ساعت 15 به طول انجامد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو