فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تشریح کرد

محدودیت‌های ترافیکی ویژه نمازعیدفطر در پایتخت

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در روز برگزاری نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی ویژه نمازعیدفطر در پایتخت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه برابر تصمیمات اتخاذ شده، امسال نمازعید سعید فطر در محل مصلی بزرگ تهران برگزار خواهد شد، گفت: برهمین اساس جلساتی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تشکیل و تصمیماتی در آن اتخاذ شده است.

    وی با بیان اینکه مترو و اتوبوسرانی برای نمازگزاران عید فطر تسهیلاتی را به صورت رایگان پیش‌بینی کرده است، افزود: همچنین پارکینگ‌هایی در چهار طرف مصلی تهران برای پارک خودروی نمازگزاران پیش‌بینی شده که برهمین اساس در ضلع شمالی پارکینگ بنیاد حکمت صدرا و پارکینگ بنیاد مستضعفان به نمازگزاران خدمت‌رسانی خواهند کرد. پایانه بیهقی در شرق مصلی و پارکینگ لجستیک در خیابان شهیدبهشتی نیز به همین منظور پیش‌بینی شده است.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به طولانی بودن مسافت پارکینگ‌ها تا محل نماز، 500 دستگاه ون به شکل رایگان اقدام به جابه‌جایی نمازگزاران از مقابل پارکینگ‌ها تا محل مصلی خواهند کرد.

    محدودیت و ممنوعیت ترافیکی

    حسینی در ادامه به تشریح محدودیت‌های تردد در ساعات برگزاری نماز عید سعید فطر پرداخت و گفت: براین اساس تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 4 صبح روز عید فطر تا پایان مراسم در خیابان بهشتی از تقاطع سهروردی به سمت غرب تا خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان شهید علی اکبری از خیابان شهید مطهری به سمت شمال تا خیابان بهشتی، خیابان میرعماد از خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان در غرب مصلی امام خمینی (ره)، طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر در حد فاصل صابونچی و قنبرزاده ممنوع خواهد بود.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در صورت نیاز و ابلاغ فرماندهی، مسیر بزرگراه رسالت حد فاصل تقاطع کردستان تا پل سیدخندان نیز احتمال مسدود شدن دارد.

    محدودیت‌های «توقف» در اطراف مصلی

    وی با اشاره به محدودیت‌های «توقف» در اطراف مصلی افزود: از ساعت 24 شب قبل از مراسم تا پایان مراسم نمازعید فطر توقف کلیه وسایل نقلیه در طول بزرگراه مدرس از میدان هفت‌تیر تا حقانی در هر دو مسیر، طول بزرگراه رسالت از بزرگراه آفریقا تا بزرگراه شهید صیاد شیرازی در هر دو مسیر، طول خیابان شهید قنبرزاده در حد فاصل بزرگراه رسالت تا خیابان شهیدبهشتی در هر دو مسیر، طول خیابان شهیدبهشتی از میدان تختی تا خیابان قائم مقام فراهانی، طول خیابان میرعماد درحد فاصل خیابان شهید مطهری تا خیابان شهید بهشتی، طول خیابان مفتح حد فاصل خیابان شهید بهشتی تا شهید مطهری، طول خیابان پاکستان از شهید بهشتی تا شهید مدرس، طول خیابان‌های هویزه و خرمشهر حد فاصله شهید قنبرزاده تا عشق‌یار، ضلع غربی هفت تیر حد فاصل خیابان زهره و قائم مقام، طول خیابان شهید مطهری حد فاصل شهید مدرس تا سهروردی ممنوع است.

    حسینی افزود: چنانچه خودرویی در هر یک از مسیرهایی که ممنوعیت توقف در آن اعمال شده، توقف کند مأموران پلیس نسبت به جابه‌جایی آن با جرثقیل اقدام خواهند کرد که شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 110 از وضعیت خودروی خود مطلع شوند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت در تعطیلات عید فطر و آغاز مرحله دوم طرح تابستانه نیز  گفت: دراین ایام عملیات ویژه‌ای برای معابر خروجی تهران خواهیم داشت. ضمن اینکه طرح شبانه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و با تخلفات حادثه‌ساز، دور دور کردن و... برخورد می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو