فونیکسریمکسبهتام

معاون عملیات اورژانس کشورخبر داد

جزییات طرح امداد تابستانی و تمهیدات اورژانس در ایام عید فطر

عصر خودرو : معاون عملیات اورژانس کشور ضمن تشریح جزییات طرح امداد تابستانی اورژانس، از تمهیدات این سازمان برای خدمت‌رسانی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

جزییات طرح امداد تابستانی و تمهیدات اورژانس در ایام عید فطر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر محمد سرور در خصوص طرح امدادی تابستانی اورژانس، گفت: در ایام تابستان با افزایش رفت و آمد در جاده‌ها پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس در طول این ایام در کنار جاده‌ها مستقر هستند.

    اجرای امداد ساحلی اورژانس در سه شهر شمالی

    وی افزود: همچنین در تابستان طرح امداد ساحلی را در دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان، مازندران و گلستان برگزار و در طرح سالم‌سازی دریا مشارکت می‌کنیم به این صورت که اگر برای مسافرین شمالی کشور اتفاقی بیفتد بتوانیم در صحنه حضور داشته و کمک‌های لازم را انجام دهیم.

    افزودن سه فروند بالگرد هوایی به اورژانس طی دو ماه آینده

    سرور از آمادگی کامل 17 فروند بالگرد هوایی اورژانس در ایام تابستان جهت خدمت‌رسانی به مردم خبر داد و ابراز امیدواری کرد که اورژانس بتواند ظرف یک الی دو ماه آینده دو تا سه فروند باگرد هوایی دیگر به بالگردهای اورژانس اضافه کند تا بخشی از آن برای خدمت‌رسانی در تابستان آماده شود و بتوان حوادث و به ویژه حوادث ترافیکی را بهتر تحت پوشش قرار داد.

    وی همچنین اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اورژانس کشور 57 دستگاه اتوبوس آمبولانس در سطح کشور آمادگی دارند تا در صورت اتفاق حوادث پر تلفات به خدمت‌رسانی بپردازند.

    اعلام آمادگی اورژانس کشور جهت پوشش تعطیلات عید فطر

    معاون عملیات اورژانس کشور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تمهیدات اورژانس کشور طی تعطیلات عید فطر با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده در ستاد نماز عید فطر در تهران و شهرستان‌ها، اورژانس به عنوان یکی از سازمان‌های پشتیبانی‌کننده از این مراسم آمادگی لازم را دارد، گفت: در تهران اکیپ‌های اورژانس در محل برگزاری نماز عید فطر و مبادی ورودی و خروجی این محل‌ها مستقر است. همچنین درمان‌های سرپایی در این محل‌ها با استقر اتوبوس آمبولانس انجام خواهد گرفت.

    به گفته سرور، علاوه بر این موارد آمبولانس‌هایی برای انتقال بیماران وجود داشته و همچنین ناوگان موتوری اورژانس نیز به کار گرفته می‌شود، تا در این جمعیت انبوه اورژانس بتواند به موقع خود را به بالین مددجویان برساند.

    وی افزود: در تهران نزدیک به 21 موتور آمبولانس داریم که از چند روز آینده در خدمت مردم خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو