فونیکسریمکسبهتام

سانحه رانندگی در محور مشهد-فریمان یک کشته بر جای گذاشت

عصر خودرو : برخورد بین دو دستگاه نیسان وانت و سواری پیکان روز سه شنبه در محور مشهد-فریمان حد فاصل روستای تپه سلام و جیم آباد منجر به مرگ یک نفر از حادثه دیدگان شد.

سانحه رانندگی در محور مشهد-فریمان یک کشته بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، دو دستگاه خودرو نیسانوانت و سواری پیکان صبح امروز به صورت رخ به رخ در محور مشهد-فریمان با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه دلخراش منجر به فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن سه تن دیگر شد.

    شدت برخورد این حادثه موجب شد تا سرنشینان خودروی پیکان در میان انبوهی از آهن پاره محبوس شوند و خودرو های عبوری برای نجات جان بازماندگان از نیروهای سازمان آتش نشانی مشهد طلب استمداد کنند.

    در همین راستا فرمانده ایستگاه 9 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد اظهار کرد: با طلب استمداد شهروندان و گزارش محبوس شدن تعدادی از سرنشینان خودروی پیکان در میان آهن پاره ها بلافاصله تیم امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شد.

    قاسم سویزی با اشاره به اینکه سرنشینان سواری پیکان 3 تن از اعضای یک خانواده بودند بیان کرد: متاسفانه مادر این خانواده در اثر شدت وقوع این حادثه در دم جان باخت .

    وی افزود : در جریان وقوع این حادثه ضمن محبوس شدن یکی از سرنشینان سواری پیکان در میان اتاقک بهم پیچیده این وسیله نقلیه، سه سرنشین هر دو خودرو نیز مصدوم شدند .

    وی افزود: نیروهای امداد و نجات این سازمان در کمترین زمان ممکن اقدام به ایمن سازی محل کرده و پس از قطع برق هر دو خودرو و جلوگیری از نشت سوخت آنها  مشغول آزاد سازی سرنشین میانسال از میان آهن پاره های خودرو سواری شدند.

    وی با اشاره به تحویل متوفی به عوامل انتظامی گفت: آتش نشانان مصدومان حادثه که دو مرد میانسال و یک دختر بچه 11 ساله را تحویل عوامل اورژانس دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط