فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:

جابه جایی نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه با ۴۰۰ دستگاه تاکسی

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: ۴۰۰ دستگاه تاکسی آماده خدمت رسانی به نمازگزاران کرمانشاهی در روز عید سعید فطر هستند.

جابه جایی نمازگزاران عیدفطر در کرمانشاه با ۴۰۰ دستگاه تاکسی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سجاد سلیمانی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اختصاص و استقرار 400 دستگاه تاکسی در خدمت نمازگزاران عید فطر خواهد بود تا تسهیلات مناسبی را برای شرکت شهروندان در مراسم عید فطر فراهم کند.

    وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه با تقویت خطوط منتهی به محل نماز آمادگی خدمت ‌رسانی و انتقال نمازگزاران را به محل برگزاری نماز عید سعید فطر خواهد داشت، افزود: تمامی امکانات ناوگان تاکسیرانی در روز عید فطر نیز در خدمت مردم شریف و خداجوی کرمانشاه است.

    سلیمانی ادامه داد: البته خودروهای اختصاص یافته، به طور ویژه در بلوار بنت الهدی، بلوار فرمانداری، خیابان شیرین و مسیرهای منتهی به  شهرداری منطقه یک مستقر خواهند شد تا نمازگزاران را از این مکانها به محل برگزاری نماز فطر و پس از برگزاری فریضه نماز فطر به مبادی اولیه و مقصدهای مورد نظر  انتقال دهند.

    مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: این تاکسی ها از ساعت 6 بامداد عید سعید فطر آمادگی دارند تا نمازگزاران را به محل برگزاری نماز انتقال دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط