فونیکسریمکسبهتام

از سوی نگین خودرو و در راستای جلب رضایت مشتریان

طرح رایگان بازدید تابستانه محصولات رنو تمدید شد

عصر خودرو: شرکت نگین خودرو، نماینده رنو فرانسه در ایران منظور در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات پس از فروش و کسب رضایتمندی مشتریان طرح بازدید رایگان تابستانی محصولات رنو را به مدت یک هفته تمدید کرد.

طرح رایگان بازدید تابستانه محصولات رنو تمدید شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، طرح بازدید رایگان تابستانی محصولات رنو پیش از این از 20  تیرماه 1394 به مدت یک هفته در نمایندگی‌های منتخب نگین خودرو در کشور برگزار شده بود که با توجه به استقبال گسترده مالکان این خودروی اصیل اروپایی، این طرح برای یک هفته دیگر و تا روز نخست مرداد ماه تمدید شده است.

    به گفته وهاب آقایی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، از جمله مزایایی که در این سرویس برای مشتریان رنو در نظر گرفته شده است می‌توان به بازدید رایگان خودروها، اجرت تعویض رایگان قطعات و 20%  تخفیف ویژه قطعات مصرفی و روغن کاسترول اشاره کرد.

    این سرویس دوره‌ای که در 9 نمایندگی منتخب نگین خودرو برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی جهت بررسی و آماده سازی خودرو در سفرهای تابستانی است. در تهران تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو که به‌تازگی با بهره گیری از کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و استفاده از به‌روزترین تجهیزات در زمینه‌ی تعمیرات، سرویس، تعویض و تعمیرات لوازم جانبی افتتاح شد به همراه نمایندگی‌های محسنیان و میرزابیگی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

    در استان‌ها نیز استان اصفهان نمایندگی تیموری، استان فارس نمایندگی حریت، استان سیستان و بلوچستان نمایندگی زاهدی، استان کردستان نمایندگی رعدی (راهنیان)، استان کرمان نمایندگی زاهدی و استان مازندران نمایندگی گلداعی مجموعه نمایندگانی هستند که خدمات لازم را در این سرویس دوره‌ای تابستانه نگین خودرو ارائه می‌کنند.

    مدیریت خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو با بهره گیری از جدیدترین آموزش‌های فنی شرکت رنو و دسترسی به آخرین اطلاعات تعمیراتی، همواره در تلاش است تا مناسب‌ترین راهکارهای تعمیراتی را با استفاده از کارشناسان و کارکنان فنی مجرب نمایندگی‌ها، جهت رفع ایراد خودروها بکار گیرد.

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت نگین خودرو مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو