فونیکسریمکسبهتام

شهردار اصفهان:

طلسم قطارشهری اصفهان امسال شکسته می‌شود

عصر خودرو: شهردار اصفهان گفت: با حمایت مسئولان استان و توجه ویژه به موضوع متروی نصف‌جهان، طلسم قطارشهری اصفهان امسال شکسته می‌شود.

طلسم قطارشهری اصفهان امسال شکسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهدی جمالی‌نژاد با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم دیگر شهر اصفهان پروژه قطار شهری اصفهان است که روز پنجشنبه سومین ورود رام قطار شهری را شاهد بودیم، اظهار داشت: این 3 رام قرار شهری شامل 15 واگن بود که شهرداری توسط صاایران خریداری کرده و صاایران هم از بوژند خریداری کرد. یک رام که شامل 5 واگن بود چند روز گذشته وارد اصفهان شد و 2 رام دیگر که شامل 10 واگن توسط شرکت مادر تخصصی خریداری کرده که روز پنجشنبه شاهد ورود نخستین رام از این شرکت بودیم.
    وی بیان کرد: رامی که وارد اصفهان شد شامل 5 واگن است که جز 315 واگنی است که شرکت مادر تخصصی در سال‌های قبل خریداری کرده و تا حدود 1.5 ماه دیگر، شاهد ورود 5 رام خواهیم بود که 3 رام توسط قطار شهری خریداری شده و 2 رام هم متعلق به شرکت مادر تخصصی است.
    شهردار اصفهان با اشاره به قراردادی که با شرکت بلورسبز منعقد شده گفت: این قرارداد 30 رام که شامل 150 واگن است که که  در صورت تأمین اعتبار از سوی شهرداری اصفهان در سال‌های آتی به ناوگان قطار شهری وارد می‌شود.
    وی با بیان اینکه فاز نخست از خط یک قطار شهری اصفهان که از ایستگاه پاسداران تا باهنر و شهدا است، امسال راه‌‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: بعد از آن ایستگاه شهدا تا تختی و در سال‌های آتی از تختی تا ایستگاه دفاع مقدس راه‌‌اندازی می‌شود که راه‌اندازی ایستگاه تختی تا دفاع مقدس پس از تکمیل ایستگاه‌های امام حسین(ع) و انقلاب صورت می‌گیرد.
    جمالی‌نژاد با بیان اینکه امیداور هستم که طلسم قطار شهری در اصفهان شکسته شود، گفت: امید دارم که با همت همکارانمان در قطار شهری اصفهان، شهرداری و استانداری و دستگاه‌های اجرائی استان شاهد راه‌‌اندازی قطار شهری اصفهان در سال جاری باشیم.
    وی با اشاره به صحبت‌های استاندار اصفهان پیرامون مباحث میراث فرهنگی در قطار شهری اصفهان تصریح کرد: به توجه اینکه شهرداری اصفهان به مباحث میراثی بسیار توجه و اهمیت می‌دهد، از دوستداران میراث فرهنگی در اصفهان می‌خواهیم به شهرداری اعتماد و اطمینان کنند و هم استانداری و شهرداری اصفهان به میراث فرهنگی اصفهان اهمیت می‌دهند.
    شهردار اصفهان بیان کرد: همه مردم دنیا شهر اصفهان را به عنوان یک کلان‌شهر تاریخی در جهان به خوبی می‌شناسند و دلیلی ندارد که پروژه‌ای را انجام دهیم که به پروژه‌های میراثی شهر اصفهان خدشه‌ای وارد کند.
    وی افزود: هر پروژه‌‌ای که قرار است در شهر اصفهان انجام شود، به طور مسلم مطالعات لازم بر روی مباحث میراثی انجام می‌شود و آینده‌پژوهی بر روی آن انجام می‌شود تا در آن، کوچکترین آسیبی به پروژه‌های میراثی اصفهان وارد نشود.
    جمالی‌نژاد با اشاره به پروژه مصلی اصفهان گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان، قطار شهری بوده که خوشبختانه ابرپروژه‌های شهر اصفهان به خوبی در حال تکمیل و بهربرداری است که یکی از پروژه‌های مهم شهر اصفهان مصلی بوده که قرار است نماز عیدفطر در این مکان برگزار شود.
    وی مصلی اصفهان را یکی از تابوهای شهر اصفهان خواند که شکسته شد و به آن عنوان پروژه‌های تخت جمشیدی داده می‌شود، افزود: با همکاری شهرداری و استانداری و مجموعه همکاران در دستگاه‌های اجرای استان این پروژه با قوت در حال پیشروی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو