فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

تشریح محدودیت‌های ترافیکی آخرین روز تعطیلات عید فطر

عصر خودرو: رئیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در آخرین روز تعطیلات عید فطر پرداخت.

تشریح محدودیت‌های ترافیکی آخرین روز تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور با اشاره به محدودیت و ممنوعیت‌های اعمال شده در روز آخر تعطیلات عید فطر اظهار کرد:  تردد موتور سیکلت تا ساعت 24 روز یکشنبه از محورهای کرج -چالوس، هراز، فیروز کوه و محور تهران -سمنان -مشهد و بالعکس ممنوع است.

    وی در ادامه افزود: در محور کرج-چالوس علاوه بر اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز (یکشنبه) تا سه بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:30 روز یکشنبه تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    رحمانی در خصوص محور شمشک –دیزین گفت: تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه از این محور ممنوع است.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است ادامه داد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنا مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه ممنوع است ضمن اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز (یکشنبه) تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یکشنبه تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه از آب افک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

    وی همچنین اضافه کرد: در محور فیروز کوه نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 6 روز دوشنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    رحمانی تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز یکشنبه از محور قدیم رشت قزوین و تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از محورهای ساوه- همدان و ساوه- بوئین زهرا ممنوع است.

    رئیس مرکز کنترل  ترافیک راههای کشور ادامه داد: همچنین تردد وسایل نقلیه فوق‌الذکر از محور قزوین – کرج و قزوین – زنجان تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه ممنوع است. ضمن اینکه تردد این وسایل نقلیه از محور بجنورد-چمن دید- جنگل گلستان –گرگان- گلوگاه و بالعکس تا ساعت 24 امروز یکشنبه ممنوع است.

    رحمانی در پایان گفت: تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 امروز یکشنبه از محورهای آستارا-اردبیل، اردبیل – سرچم و بالعکس و محور ملایر- همدان ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو