فونیکسریمکسبهتام

تصادف کامیونت خاور با ۶ دستگاه خودرو سواری در تقاطع دولت

تخطی از سرعت مطمئنه حادثه آفرید

عصر خودرو : بی‌احتیاطی از سوی راننده کامیونت خاور به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه به تصادف این خودرو با ۶ خودروی دیگر انجامید.

تخطی از سرعت مطمئنه حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  با اعلام این خبر اظهار داشت: رأس ساعت 13 مورخ سوم مرداد ـ امروزـ‌ یک کامیونت خاور یخچال‌دار در مسیر شمال به جنوب بلوار کاوه، بعد از پل صدر، در حال حرکت بود که در تقاطع دولت با 6 وسیله نقلیه برخورد می‌کند.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصرح کرد: این کامیونت خاور به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود منحرف شده و در ابتدا با 3 وسیله سواری ـ دو خودرو پژو 206 و یک دستگاه اسپورتژـ که در مسیر شمال به جنوب در حال تردّد بودند تصادف و برخورد می‌کند.

    این مقام ارشد راهور افزود: این کامیونت در ادامه نیز به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 3 خودروی دیگر از جمله پراید، سواری کیا و لکسوس مجدداً برخورد می‌کند.

    سرهنگ مرادی به برخورد این خودروی کامیونت در مجموع با 6 سواری اشاره و تصریح کرد: یک زن سرنشین خودروی 206 که حدوداً 50 ساله است در این حادثه مجروح می‌شود که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خسارت و آسیب در این تصادف را شدید عنوان و خاطرنشان کرد: بی‌احتیاطی از جانب راننده خاور به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطّی از سرعت مطمئنه علت اصلی این تصادف است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط