فونیکسریمکسبهتام

کامیون حادثه ساز شد

تصادف خودروهای گران قیمت در شمال شهر

عصر خودرو : بی‌احتیاطی راننده کامیون خاور به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، منجر به تصادف ۶ خودروی دیگر شد.

تصادف خودروهای گران قیمت در شمال شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ مراد مرادی  درباره جزییات تصادف زنجیره کامیونت با 6 دستگاه خودروی سواری در تقاطع خیابان دولت گفت : ساعت 13 مورخ سوم مرداد یک کامیونت خاور یخچال‌دار در مسیر شمال به جنوب بلوار کاوه، بعد از پل صدر، در حال حرکت بود که در تقاطع خیابان دولت با 6 وسیله نقلیه برخورد می‌کند.

    وی افزود: این کامیونت خاور به‌ علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خود منحرف شده و در ابتدا با 3 وسیله سواری ـ دو خودرو پژو 206 و یک دستگاه اسپورتژـ که در مسیر شمال به جنوب در حال تردد بودند، تصادف کرد.

    سرهنگ مرادی افزود: این کامیونت در ادامه نیز به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 3 خودروی دیگر از جمله پراید، سواری کیا و لکسوس مجدداً برخورد کرد.

    وی با اعلام اینکه در جریان این تصادف زنجیره ای جمعا 6 دستگاه خودروی سواری با هم برخورد کردند، افزود: یک زن سرنشین خودرو 206 که حدودا 50 ساله است در این حادثه مجروح می‌شود که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، خسارت و آسیب در این تصادف را شدید اعلام کرد و گفت: بی‌احتیاطی از جانب راننده خاور به‌علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطّی از سرعت مطمئنه علت اصلی این تصادف است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط