فونیکسریمکسبهتام

در چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی:

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت تندیس بلورین شد

عصر خودرو : روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به پاس اهتمام در مسیر ارتقای سطح عملکرد خود و تلاش برای استاندارد شدن فعالیت‌های این حوزه، تندیس بلورین "چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران" را دریافت کرد.

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت تندیس بلورین شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  در مراسمی که با حضور اساتید و بزرگان عرصه روابط عمومی و علوم اجتماعی کشور، مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها، صاحبنظران، پیشکسوتان و فعالان این حوزه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، تندیس بلورین "چهارمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران" به شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی کانون، اهداء شد.
    پس از ارزیابی روابط‌ عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی  EFQM، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین‌ (کسب حداقل 700 امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین 651 تا 700) و بلورین (کسب امتیاز بین 550 تا 650) در مراسم مذکور معرفی شدند، که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی هیأت داوران، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، موفق به انطباق فعالیت‌های خود با معیارهای اصلی سرآمدی روابط عمومی و کسب حداقل 600 امتیاز و تندیس بلورین چهار ستاره، شد.
    در این مراسم، پروفسور ساروخانی، پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، مهندس پیروز بخت، رئیس سازمان ملی استاندارد و دکتر هوشمند سفیدی، دبیر کل انجمن روابط عمومی ایران در خصوص روابط عمومی سرآمد و الگوهای تعالی در روابط عمومی به ایراد سخن پرداختند و پیام ارسالی دبیر کل انجمن روابط عمومی جهان در سال 2015، به "چهارمین دوره آئین تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد ایران" نیز قرائت شد.
    در بخش دیگری از آیین یاد شده، دکتر محمد مهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، با بیان اینکه روابط عمومی امروز با چالش‌هایی روبه‌رو شده که هیچ‌گاه در تاریخ فعالیت خود با آنها مواجه نبوده است، گفت: همه اینها به دلیل رسانه‌ای شدن زندگی و جهان در همه عرصه‌ها رخ داده است. امروز در همه سازمان‌ها و نهادها نیازمند سازمان‌دهی جدید برای برقراری ارتباط رسانه‌ای هستیم به‌طوری‌که این ‌امر در قالب اداره‌های کوچک نمی‌گنجد.
    وی افزود: روابط عمومی خوب، محصول سازمان خوب و قوی است در غیر این صورت روابط عمومی حتی اگر خوب هم باشد نمی‌تواند معجزه کند.
    یادآور می‌شود: در"دومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی" که در سال 1392 برگزار شد نیز از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با اهداء تندیس ویژه و لوح تعالی و سرآمدی، تجلیل و قدردانی شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو