فونیکسریمکسبهتام

از سوی نگین خودرو و با تسهیلات ویژه

فروش ویژه محصولات رنو باعرضه بهترین خودرو سواری از منظر مشتریان

عصر خودرو: شرکت نگین خودرو به‌عنوان نماینده رنو فرانسه در ایران، همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان و پیرو توافقات هسته‌ای صورت گرفته، طرح فروش ویژه محصولات رنو با شرایط جدید نقدی و اعتباری را آغاز کرده است.

فروش ویژه محصولات رنو باعرضه بهترین خودرو سواری از منظر مشتریان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شکوهی، مدیر بازاریابی نگین خودرو در خصوص شرایط ویژه فروش محصولات رنو اعلام کرد: در این طرح محصولات رنو، در قالب دو روش فروش نقدی و اقساطی با شرایط بسیار جذاب عرضه می‌شوند که در این‌ بین حداکثر تخفیف مربوط به خودرو فلوئنس دستی بوده که با مبلغ پایه 79.900.000 تومان به فروش خواهد رسید. در روش نقدی مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری با احتساب کلیه هزینه‌ها برای این خودرو 74.900.000 تومان خواهد بود.

    وی ادامه داد: خودرو رنو فلوئنس دستی، که به‌عنوان مدل‌های صندوق‌دار نسل سوم مگان توسط رنو تولید می‌شود، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به دست آورد و بالاتر از محصولاتی چون کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد.

    میزان تسهیلات در خصوص خودرو سفران، سدان 6 سیلندر لوکس اروپایی، در هر دو تیپ افزایش چشمگیری داشته و به مبالغ 70.000.000 و 60.000.000 تومان با دوره بازپرداخت 8 ماهه بدون بهره تبدیل شده است. دوره بازپرداخت تسهیلات 36.000.000 تومانی سایر خودروها 10 ماهه بدون بهره بوده و تنها در خصوص خودرو داستر  اتوماتیک 4X2 این رقم 40.000.000 تومانی با دوره بازپرداخت 21 ماهه خواهد بود.

    شکوهی در پایان اعلام کرد: این طرح فروش ویژه محصولات نگین خودرو از روز شنبه مورخ سوم مرداد 1394 آغاز شده و با توجه به محدودیت عرضه خودروهای رنو، این طرح در صورت تکمیل سهمیه اختصاصی، بسته خواهد شد و پس از آن شرایط فروش عادی ادامه خواهد یافت

    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش نگین خودرو می توانند اینجا کلیک کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو