فونیکسریمکسبهتام

عضوی تازه در باشگاه ابرخودروهای شاخص جهان

عصر خودرو: یک شرکت خودروساز بریتانیایی از محصولی تازه رونمایی کرده که می توان آن را در زمره برترین ابرخودروهای جهان به شمار آورد.

عضوی تازه در باشگاه ابرخودروهای شاخص جهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، شرکت Sin Cars که به تازگی کار بر روی طراحی و ساخت خودروهای اسپرت را آغاز کرده و در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2015، نسخه نهایی نخستین محصول خود را با نام R1 RS رونمایی کرده است.

    نخستین بار این شرکت نوپا در فستیوال سرعت Goodwood سال 2013 خود را به عنوان رقیبی جوان اما سرسخت برای رقبای قدیمی خودروسازی جهان معرفی کرد. در آن سال خودروی R1 سروصدای زیادی به راه انداخت و حالا R1 RS برای رونمایی رسمی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که یکی از 5 نمایشگاه اصلی خودرو در جهان محسوب می شود آماده می شود.

    فلسفه کلی خودروهایی که در این شرکت طراحی و ساخته می شود یک چیز بیشتر نیست: انتقال عملکرد فوق العاده سیستمهای حرکتی سرعتی از پیست به جاده ها و خیابانها.

    شرکت Sin Cars در نظر دارد به زودی خط تولید این خودروی جدید را راه اندازی کند. در نگاه نخست این خودرو یادآور فضای فیلمهای علمی و تخیلی است اما نکته مهم این است که رنگ واقعی به تصورات قبلی داده است.

    نسخه به روزشده این خودرو از امکانات جدیدی نظیر ترمز ABS، کنترل مسیر، سیستم بال کنترل عقب و سیستم جدید احتراق برخوردار است.

    سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم اطلاعات و سرگرمی مبتنی بر اندروید یا iPad، صندلی های اسپرت Recaro، داشبورد و کنسول مرکزی متحول شده و فرمانی مجهز به سیستم های کنترل حرکت از مهمترین بخشهای فضای داخلی این خودرو به شمار می آیند.

    این خودرو مجهز به موتور GM LS هشت سیلندر است که در نسخه های مختلف 430، 530 و 650 اسب بخاری تولید می شود و علاقمندان می توانند نسخه مورد نظر را خریداری کنند.

    صفر تا 100 این خودرو تنها 3.5 ثانیه طول می کشد.

    فیبر کربنی حرف اول و آخر را در ساخت بدنه این خودرو می زند. در نتیجه چندان جای تعجب ندارد که وزن آن تنها 1150 کیلوگرم باشد.

    قرار است این خودرو با قیمت پایه 93 هزار تا 112 هزار دلار وارد بازار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو