فونیکسریمکسبهتام

نظارت جدی بازرسان بر تاکسی‌داران دماوندی

بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی در دماوند

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر دماوند از بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی و نظارت جدی بازرسان بر تاکسی‌داران در این شهر خبر داد و گفت: پس از گذشت پنج ماه از سال جاری، هنوز مصوبه نرخ کرایه‌های تاکسی ابلاغ نشده است.

بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی در دماوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جواد نوری‌فر با اشاره به شروط واگذاری خطوط تاکسی در شهر دماوند اظهار کرد: شروط اصلی برای واگذاری خطوط تاکسی‌رانی شامل تأهل، پرداخت نکردن هیچ‌گونه حق بیمه‌ای از سوی اداره برای شخص متقاضی و دارا نبودن تعهد شغلی است.

    مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر دماوند ادامه داد: در حال حاضر هیچ‌گونه واگذاری در خصوص خطوط تاکسی‌رانی به افراد متقاضی در شهرستان دماوند وجود ندارد.

    وی در خصوص تعیین نرخ‌های تاکسی نیز افزود: نرخ‌ کرایه‌های تاکسی‌ هر سال بعد از مشخص شدن شاخص تورم در کشور تعیین می‌شود و ما نیز موظف هستیم تا نرخ کرایه‌ها را بر اساس درخواست تاکسی‌داران افزایش دهیم.

    نوری‌فر گفت: ‌سازمان حمل ونقل کشور با توجه به نرخ کرایه‌های پایه سال گذشته، نرخ درخواستی تاکسی‌داران را به آن اضافه و به دستگاه‌های مربوطه جهت بررسی اعلام می‌کند.

    وی در مورد نبود برچسب‌ قیمت در تاکسی‌ها پس از گذشت پنج ماه از سال جاری تصریح کرد: تاکسی‌داران پس از دریافت مصوبه نرخ جدید موظف به برچسب‌گذاری نرخ جدید بر روی خودروی خود هستند.

    مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر دماوند اضافه کرد: متأسفانه پس از گذشت پنج ماه از سال جاری، هنوز نرخ کرایه‌های تاکسی‌ دماوند به این سازمان ابلاغ نشده است تا بتوانیم برچسب را چاپ و به آنها اعلام کنیم.

    نوری‌فر در خصوص وظایف بازرسان تاکسی‌رانی گفت: بازرسان وظیفه دارند در خط‌های تاکسی‌رانی حاضر شوند و غیبت‌ها، تخلف‌ها، فعال یا غیر‌فعال بودن تاکسی‌ها را بررسی کنند.

    وی به حجم بالای کار و کمبود نیرو در خطوط تاکسی‌رانی شهر دماوند اشاره و تصریح کرد: به دلیل حجم بالا و گستردگی کار با هیئت‌مدیره نشستی برگزار کردیم که بازرسان جدیدی را به سازمان حمل‌ ونقل همگانی شهر دماوند اضافه کنیم تا فشار کار کمتر و خدمات بیشتری در زمینه بازرسی به شهروندان ارائه داده شود.

    مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر دماوند در مورد تعویض تاکسی‌های فرسوده نیز بیان کرد: ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده بر عهده این سازمان است، اما انتخاب بانک عامل برای روند کارها جزو وظایف ما نیست و هر زمان که ثبت‌نام تاکسی‌های جدید اعلام شود به متقاضیان ابلاغ خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو