فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی مطرح کرد

برگزاری ۸ مناقصه ناموفق برای خرید فیلترهای جذب دوده اتوبوس‌‌های شهری

عصر خودرو: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از برگزاری مناقصه ای دیگر برای خرید فیلترهای جذب دوده روی اتوبوس‌های درون شهری خبر داد و گفت: تاکنون طی ۷ ماه بیش از ۸ مناقصه برگزار شده اما امیدواریم این بار فیلتر مورد نظر ما ارائه شود.

برگزاری ۸ مناقصه ناموفق برای خرید فیلترهای جذب دوده اتوبوس‌‌های شهری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره آخرین وضعیت خرید و نصب فیلترهای جذب دوده برای اتوبوس های شرکت واحد، اظهار داشت: پارسال فیلترهای پی.دی.اف را روی تعدادی از اتوبوس ها به صورت آزمایشی نصب کردیم و مورد تأیید هم قرار گرفت.
    وی ادامه داد: اما از آنجایی که سازنده این نوع فیلترها در کشور وجود ندارد چندین مناقصه برای سفارش و خرید فیلترها برگزار کردیم،در حال حاضر نیز قصد برگزاری یک مناقصه خارجی را داریم که امیدواریم شرکت های سازنده، فیلتر مد نظر ما را ارائه دهند.
    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: تاکنون بیش از 8 بار طی 7 ماه برای این امر مناقصه برگزار شود اما نتیجه بخش نبوده است اما امیدواریم مناقصه پیش رو یک برنده داشته باشد. فراخوان مناقصه در روزنامه منتشر شده است و فکر میکنم طی دو هفته آینده پاکت ها بازگشایی و تکلیف موضوع روشن شود.
    به گفته سنندجی، نصب 600 فیلتر جذب دوده روی اتوبوس ها یکی از مصوبات شورای شهر تهران بوده و قرار است روی 600 دستگاه اتوبوس نصب شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط