فونیکسریمکسبهتام

با هدف گرامیداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی

عصر خودرو: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با هدف گرامیداشت شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی انجام شد.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور ۴۰۰ رکاب‌زن یاسوجی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، صبح امروز و در راستای پاسداشت یاد و خاطره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور تعداد 400 دوچرخه‌سوار برگزار شد.

    جمشید ارجمند مسئول روابط عمومی دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت دوچرخه‌سواری استان در دوره مدیریت جدید سعی در برگزاری برنامه‌های همگانی دوچرخه‌سواری برای فراگیر کردن این رشته در سطح استان دارد.

    این مسئول با بیان اینکه دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های اجتماعی و مورد کاربرد وسیع در جامعه است، افزود: متأسفانه به دلیل کارهایی که از گذشته انجام نشده بود این رشته در استان و در بین مردم و جوانان مهجور مانده بود.

    ارجمند از برگزاری چندین همایش دیگر دوچرخه‌سواری همگانی در سطح استان خبر داد و گفت: به زودی نظیر چنین برنامه‌ای را در شهرستان دنا برگزار خواهیم کرد.

    وی افزود: همایش امروز دوچرخه‌سواری یاسوج که به همت هیئت استان برگزار شد از محل فلکه جهاد یاسوج آغاز و به سوی فلکه راهنمایی شهر یاسوج ختم شد.

    مسئول روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این همایش تعداد 400 دوچرخه‌سوار به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند که از نکات جالب توجه حضور نماینده بویراحمد و دنا در همایش و رکاب‌زنی بود.

    ارجمند بیان کرد: در پایان این همایش تعداد 14 دوچرخه به قید قرعه از سوی هیئت به شرکت‌کنندگان اهدا شده و تعداد 50 هدیه دیگر نیز به حضار اهدا شد.

    وی با قدردانی از حضور همه مردم به خصوص نماینده بویراحمد و دنا گفت: غلام‌محمد زارعی دوچرخه خود را پس از برگزاری مسابقه وارد قرعه‌کشی کرد که به یکی از شرکت کنندگان اهدا شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو