فونیکسریمکسبهتام

نخستین همایش معرفی ظرفیت های صنعت و بازار خودرو و قطعات ایران در آلمان برگزار می شود

عصر خودرو: اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد : نخستین همایش تخصصی با عنوان معرفی ظرفیت های صنعت و بازار خودرو و قطعات ایران در فرانکفورت آلمان برگزار می شود .

نخستین همایش معرفی ظرفیت های صنعت و بازار خودرو و قطعات ایران در آلمان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتاق بازرگانی ایران ، قرار است با حمایت و همکاری اتاق ایران این همایش همزمان با اعزام هیأت تخصصی به شصت و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو آلمان (IAA ) در فاصله زمانی 26 شهریور تا پنجم مهرماه سال جاری در فرانکفورت برگزار شود.
    هدف از این برنامه علاوه بر زمینه سازی آشنایی هر چه بیشتر فعالان اقتصادی حوزه صنعت خودرو با آخرین دستاوردها و فناوری های روز دنیا و مذاکرات تجاری تولیدکنندگان عرصه خودرو جهان، معرفی ظرفیت قابل توجه صنعت خودروسازی در ایران و بستر سازی جذب سرمایه گذاران بالقوه به بازار کشورمان است.
    پیش از این هومن حاجی پور معاون تشکل های اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران گفته بود ، اتاق بازرگانی ایران قصد دارد ضمن اعزام هیات عالی رتبه تجاری به نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان که شهریور ماه برگزار می شود ، شرایط معرفی پتانسیل های صنعت خودرو و برندهای قطعه ساز ایرانی را نیز فراهم کند.
    وی هدف از اعزام هیاتی ایرانی به فرانکفورت را آشنایی بیشتر با روند رو به رشد کیفیت و تکنولوژی های نوین صنعت خودروی جهان و بازدید از آخرین دستاوردهای صنعت خودرو ، تلاش برای انتقال تکنولوژی به کشور ، ارائه اطلاعات مربوط به بازار ایران ، معرفی آیین نامه ها و قوانین سرمایه گذاری خارجی در ایران ، جذب سرمایه گذاران خارجی جهت تنوع بخشی به شرکای خارجی خودروسازان و قطعه سازان داخلی و تسهیل برقراری ملاقات ها و روابط تجاری هیات ایرانی با همتایان خارجی ذکر کرد.
    حاجی پور ، حضور محمد خزاعی معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران ، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت ،معدن و تجارت و رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این هیات تجاری ایران را قطعی دانست .
    نمایشگاه خودروی فرانکفورت' International Motor Show IAA' بزرگترین و مهمترین نمایشگاه خودروی جهان با بیش از یکصد سال سابقه است.
    بر اساس آمار منتشر شده ، در سال 2013 نمایشگاه IAA در شصت و پنجمین دوره برگزاری خود با برپایی یکهزار و 98 غرفه از 35 کشور جهان در وسعت 230 هزار متر مربع به عنوان فرصتی منحصربه فرد برای تولیدکنندگان و تامین کنندگان صنایع خودروسازی ، میزبان 880 هزار نفر بازدیدکننده بود.
    نمایشگاه یاد شده امکان نمایش مدل های جدید خودرو ، خودروهای برقی ،خودروهای مسابقه ، خودروهای تاریخی و وسایل نقلیه خاص را فراهم می کند . همچنین قطعه سازان و فعالان تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه ،فعالان حمل و نقل و ترافیک نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و طیف وسیعی از خودرو های مسافری ، وسایل نقلیه با اهداف خاص ، قطعات خودرو ، محصولات مورد استفاده برای عملیات مراقبت ، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه را به نمایش خواهند گذاشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو