فونیکسریمکسبهتام

سردار ساجدی نیا خبر داد:

گشت‌های انتظامی از امروز با متخلفان رانندگی برخورد می‌کنند

عصر خودرو : فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از امروز عملیات‌ مشترک پلیس راهور و یگان امداد برای برخورد با متخلفان ترافیکی شهر تهران آغاز شده است.

گشت‌های انتظامی از امروز با متخلفان رانندگی برخورد می‌کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی گفتگویی اظهار داشت: دغدغه‌‌های مردم الویت پلیس است، در طرح‌هایی که در حال اجرا می‌باشد 3 تا 4 مورد از طرح‌های مورد نظر بسیار مهم است که برخورد با اراذل و اوباش در درجه اول و برخورد با سارقین، خرده فروشان مواد مخدر و انضباط ترافیکی، به ترتیب در نوبت‌های اهمیت بعدی پلیس قرار دارد.

    وی به رفتار پلیس با مردم اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم تا امکانات لازم برای شهروندان را فراهم کنیم و در این راستا طرح مکنا را اجرا کرده‌ایم و مردم نیز می‌توانند از طریق سامانه 197 شکایت‌‌های خودشان را نسبت به ماموران اعلام کنند.

    این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ اعلام داشت: در بحث اراذل و اوباش ، طرح امنیت محله محور بیش از 5 سال است در حال اجرا شدن می‌باشد که دستگیری 622 اراذل و اوباش از دستاورد‌های همین طرح از ابتدای سال جاری است.

    وی با اشاره به اینکه مزاحمان نوامیس در سطح چهار اولین الویت پلیس قرار گرفته است، افزود: دیگر اراذل و اوباش سطح یک نداریم و افرادی شروری که مردم آنان را می‌بینند و شکایت دارند اراذل سطح 2 و 3 هستند که پلیس هم قاطعانه با آنان برخورد کرده و بیش از 500 تن از آمار مذکور امسال مربوط به همین افراد شرور است.

    سردار ساجدی نیا در ادامه اذعان داشت: یکی از اقدامات پلیس تهران برخورد با اماکن خصوصی متخلف است که به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفته به طور مثال اگر اهالی منطقه‌ای از تالاری ناراضی باشند، قطعا با این واحد صنفی برخورد خواهد شد.

    وی گفت: از امروز به بعد عملیات مشترک با پلیس راهور و یگان امداد پایتخت در 29 بزرگراه تهران آغاز شده است، که هدف آن نظم بخشی به تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ سواران در معابر شهری،‌ کاهش زورگیری ، شناسایی جاعلان عناوین و برخورد با حاملان سلاح سرد است.

    این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: همچنین از این پس به گشت انتظامی نیز ابلاغ کردیم که در طول شبانه روز با متخلفان رانندگی که اقدام حرکات خطر آفرین در سطح شهر می‌کنند، برخورد کنند.

    وی گفت: پلیس از لحاظ جمع آوری معتادان مشکلی ندارد ولی فعالیت کسانی که باید کمپ‌های را جهت بازپروی این افراد به وجود‌ آورند بسیار کمرنگ شده است.

    سردار ساجدی نیا ادامه داد: در سال‌های گذشته 5 هزار نفر بیشتر معتاد نداشتیم ولی  امروز معتادان پایتخت به 15 هزار نفر رسیده است،‌ حتی معتادانی در سطح شهر داریم که بیش از 5 بار توسط پلیس دستگیر شده است و این اصلا خوب نیست.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: چندی پیش در موضوع جمع آوری معتادان به پلیس ظرفیت 600 نفری داده شد که نیروی انتظامی سطح حاشیه بزرگراه را پاکسازی کرد ولی متاسفانه بازهم این افراد به سطح شهر باز گشتند.

    وی به حضور معتادان و افراد خلافکار در اطرف دانشگاه‌‌ها و مدارس اشاره کرد و بیان داشت: حراست دانشگا‌ها به طور مستمر موارد تخلف را به ما گزارش می‌دهند و در رابطه با دبیرستان‌ها و مدارس دخترانه چنانچه مدیران مدارس به طور مستقیم به پلیس گزارش دهند ، مطمئن باشند که اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط