فونیکسریمکسبهتام

خودرو شخصی خارج ازشهر،حریم خصوصی محسوب می شود

عصر خودرو : سخنگوی ناجا با اعلام اینکه کمیته ای تخصصی برای بررسی حادثه بیمارستان ممسنی به این شهرستان اعزام شده است افزود: فرمانده ناجا برای پیگیری این موضوع دستور ویژه صادر کرده اند.

خودرو شخصی خارج ازشهر،حریم خصوصی محسوب می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار منتظرالمهدی در سومین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران به سوالات خبرنگاران درباره اتفاقات یک ماهه گذشته در حوزه ناجا پاسخ داد.

    ویپ درباره سرانجام حادثه ای که در یکی از بیمارستان ها در شهرستان ممسنی رخ داده بود گفت: پلیس در بحث بیمارستان ممسنی به عنوان یک ضابط قضایی حاضر شد و فقط مجری دستورات و ابلاغاتی بود که از سوی قوه قضائیه مکلف به اجرای آن شده بود.

    وی با رد تمام شایعه هایی که درباره این حادثه در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها منتشر شده بود، افزود: کمی خویشتن داری خانم دکتر شاید هیچ کدام از مشکلاتی که در حال حاضر رخ داده است را به وجود نمی آورد. چیزی که هم اکنون وجود دارد این است که از سوی فرمانده ناجا تیم تخصصی برای بررسی علت ماجرا و نقش ماموران پلیس در وقوع آن به شهرستان ممسنی اعزام شده اند و مراتب بعد از انجام کار کارشناسی دقیق به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

    منتظرالمهدی افزود: با خانم دکتر صحبت شده و چیزی که وجود دارد این است که نه شلاقی زده شده، نه وی به زندان منتقل شده و نه حتی بی احترامی در برخورد با ایشان صورت گرفته است. حتی بررسی های ما نشان می دهد که وی به بازداشتگاه موقت نیز منتقل نشده. با این حال اظهارنظر نهایی درباره اتفاقی که در بیمارستان ممسنی رخ داده است منوط به جمع بندی اطلاعات است که در صورت انجام ؛اطلاع رسانی خواهد شد.

    وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا از نظر پلیس خودروی شخصی به عنوان حریم خصوصی تلقی می شود؟ نیز گفت: چنانچه خودرو در خارج از حریم شهر و محلی که کسی وجود نداشته باشد، پارک شده باشد، حریم خصوصی است. اما خودرو در داخل حریم شهر از این قانون مجزا است و نمی شود با استناد به آن در داخل خودرو مبادرت به کار خلاف قانون کرد و در صورت مشاهده حتما با متخلفان برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو