فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل تاکسیرانی همدان:

نرخ کرایه سرویس مدارس در همدان ۲۵ درصد افزایش یافت

عصر خودرو: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس شهر همدان خبر داد.

نرخ کرایه سرویس مدارس در همدان ۲۵ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مهرداد خورشیدوند شامگاه در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: نرخ جدید کرایه سرویس مدارس با تصویب شورای اسلامی شهر همدان و فرمانداری از مهرماه امسال  اعمال می‌شود.
    خورشیدوند تاکید کرد: افزایش نرخ کرایه ها منحصر به سرویس‌های مدارس است و خدمات حمل و نقل عمومی شامل این افزایش کرایه نمی‌شود.
    وی تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ماهیانه سرویس برای هر نفر 420 هزار ریال بوده که امسال با توجه به افزایش تورم و قیمت سوخت تنها 25 درصد به نرخ کرایه ها افزوده شده است.
    مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی همدان گفت: درنرخ گذاری های جدید به شرایط اقتصادی مردم و رانندگان توجه ویژه شده است.
    خورشیدوند افزود: مبلغ تعرفه‌های تعیین شده با در نظر گرفتن 4 تا 8 کیلومتر کیلومترو 8 تا 26 کیلومترو با توجه به مسیرها و نوع خودروها تعیین شده است.
    وی گفت: آموزش وپرورش باید آیین نامه اجرایی سرویس مدارس را به صورت کامل اجرایی کند.
    خورشیدوند تاکید کرد: ناظر اصلی کنترل سرویس مدارس  مدیران هستند چرا که پلیس و شهرداری به دلیل پراکندگی مدارس نمی‌تواند کنترل کامل بر سرویس همه مدارس شهر همدان را داشته باشد.
    مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی همدان افزود: بخشی از کنترل ناوگان سرویس مدارس از سوی  آموزش و پرورش و بخشی دیگر به همت اداره راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط