فونیکسریمکسبهتام

کلاهبرداری با تبلیغ فروش خودرو ارزان

عصر خودرو: متهم به کلاهبرداری به شیوه تبلیغ فروش ماشین به قیمت ارزان دستگیر شد.

کلاهبرداری با تبلیغ فروش خودرو ارزان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مردی 30 ساله با در دست داشتن شکایتی به پلیس فضای تولید و تبادل خراسان جنوبی مراجعه کرد و اظهار داشت، در یکی از سایت های معتبر تبلیغی با عنوان فروش پژو پارس به مبلغ 29 میلیون تومان مشاهده کردم و چون ارزان قیمت بود اقدام به تماس با فروشنده کردم.

    شاکی ادامه داد: وقتی با فروشنده صحبت کردم او گفت تماس های زیادی دارم و اگر تصمیم به خرید شما قطعی است باید مبلغی را به عنوان بیعانه به حسابم واریز کنید.وی عنوان کرد: با توجه به این که فروشنده در محدوده شهر تهران بود من هم مبلغ 5 میلیون ریال به حساب او واریز کردم تا در اولین فرصت به تهران بروم و قولنامه ماشین را بنویسیم.شاکی اضافه کرد: وقتی بار دیگر برای هماهنگی با فروشنده تماس گرفتم پاسخ نداد و من هم به سایت مربوط مراجعه و مشاهده کردم آگهی فروش ماشین حذف شده است.

    وی گفت: دیگر ناامید شده بودم اما به صورت اتفاقی با فروشنده خودرو تماس گرفتم که جواب داد و گفت: پول لازم داشتم و اصلا این خودرو وجود ندارد و گوشی را قطع کرد. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات سایبری هویت واقعی و مکان سکونت متهم را شناسایی کردند و هماهنگی های لازم برای دستگیری کلاهبردار از بیرجند صادر و متهم دستگیر شد.

    وی پس از دستگیری هدف خود از انجام این کار را کلاهبرداری عنوان کرد و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله از اصالت کالا مطمئن شوند و هرگز گول تبلیغات رنگی و ارزان را نخورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط