فونیکسریمکسبهتام

جانشین رییس پلیس راهور تهران خبر داد

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و تاثیرگذار در روند ترافیک سال تحصیلی جدید

عصر خودرو: جانشین رییس پلیس راهور تهران از برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و تاثیرگذار در روند ترافیک سطح شهر تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۴ -۹۵ خبر داد و افزود: قطعا برخورد با این تخلفات به ویژه در محدوده مدارس با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و تاثیرگذار در روند ترافیک سال تحصیلی جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ عابدی امروز دوشنبه در نشست خبری ستاد استقبال از مهر با اشاره به افزایش 30 درصدی سفرها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده صد درصد نیروهای راهور تهران بزرگ برای روان‌سازی ترافیک سال تحصیلی جدید به کار گرفته خواهند شد.

    وی از شناسایی مدارسی که در روند ترافیکی سطح شهر تهران تاثیرگذارند خبر داد و افزود: امسال در تمامی معابر و مناطق ویژه‌ای که در روند ترافیکی تاثیرگذار هستند چینش مناسب نیروهای راهور را شاهد خواهیم بود و آمادگی صددرصدی برای آموزش رانندگان سرویس مدارس را داریم تا با این اقدامات و مدیریت دقیقی در این زمینه اعمال خواهد شد، همانند سال گذشته شاهد به صفر رسیدن حوادث در سرویس مدارس باشیم.

    جانشین رییس پلیس راهور تهران ادامه داد: در روزهای نخست و تا ایجاد هماهنگی میان خانواده‌ها و سرویس مدارس قطعا شاهد مشکلات و معضلاتی بر معابر شهر تهران خواهیم بود، اما امیدواریم این هماهنگی با حمایت و پشتیبانی خانواده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام شود و نسبت به سال‌های گذشته از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار شویم.

    عابدی تاکید کرد: با استفاده از تجهیزات به روز تلاش خواهیم کرد اگر در گذرگاهی مشکلی به وجود آمد در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل مرتفع شود و با استفاده از سیستم‌های نوین نظارت دقیقی روی سرویس مدارس داشته باشیم.

    ثبت‌نام اینترنتی سرویس مدارس در 9 منطقه تهران به صورت پایلوت

    به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست، ایمانی رییس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران نیز از ثبت‌نام اینترنتی سرویس مدارس در 9 منطقه تهران به صورت پایلوت خبر داد و افزود: این طرح در سال تحصیلی جدید در دو فاز در سطح مناطق 1 تا 8 و 12 شهر تهران اجرایی خواهد شد.

    وی افزود: در مناطق 2، 5 و 6 تهران نیز بخشی از سرویس‌های مدارس به دستگاه‌های جی‌پی‌اس تجهیز خواهند شد. در کنار این اقدامات آموزش اولیایی که دانش‌آموزانشان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند مدنظر قرار گرفته و برای آنها دو ساعت آموزش برای ایمن‌سازی سرویس مدارس در نظر گرفته شده است. همچنین 10 هزار راننده و خودرو اطلاعاتشان در بانک‌های اطلاعاتی سازمان تاکسیرانی به ثبت رسیده که این امر نقش بسزایی ایمن‌سازی سرویس مدارس ایفا می‌کند.

    رییس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران تاکید کرد: درخصوص نرخ‌گذاری سرویس مدارس به عواملی همچون سختی مسیر توجه شود و شورای اسلامی شهر تهران باید در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند. البته در حال حاضر نیز در مدارس، اولیا در این زمینه توسط مسوولان مدارس توجیه می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو