فونیکسریمکسبهتام

محدوده‌ مدارس موجود در محورهای اصلی ایمن‌سازی می‌شود

عصر خودرو : ایمن سازی مسیرهای اصلی محدوده مدارس، کاشت بیش از ۹ هزار درخت و مهار آتش سوزی منزل مسکونی از جمله اخبار شهرداری کرمان است.

محدوده‌ مدارس موجود در محورهای اصلی ایمن‌سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، محدوده‌ ورود و خروج در مدارس به محور اصلی ایمن‌سازی می‌شود.

    علی زنگی‌آبادی افزود: هرساله از ابتدای شهریور برای ورود و خروج ایمن دانش‌آموزان و همچنین کاهش و روان‌سازی ترافیک در محدوده‌ مدارس، طرح ایمن‌سازی اجرا می‌شود.

    وی ادامه داد: امسال نیز با هماهنگی با ادارات آموزش و پرورش و پلیس راهور شهرستان کرمان، لیست مدارسی که در معابر اصلی قرار دارند، گرفته شده و براساس اولویت‌بندی، طرح ایمن‌سازی در محدوده‌ این مدارس اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه این طرح تا قبل از بازگشایی مدارس به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: خط‌کشی عابر پیاده و نصب علائم و تجهیزات ترافیکی و موانع کاهش سرعت و در بعضی موارد هم تجدید خط‌کشی، تعمیر و اصلاح علائم ترافیکی از جمله مواردی است که در قالب این طرح به‌وسیله‌ واحد فنی و اجرایی سازمان انجام می‌شود

    کاشت بیش از 9 هزار درخت در بزرگراه امام خمینی (ره)

    شهردار منطقه سه گفت: قریب به 9 هزار و 500 اصله درخت و درختچه در بزرگراه امام خمینی (ره) و بزرگراه غربی شهر کرمان غرس شده است.

    علی خدادادی افزود: در هفته ای که گذشت از پل فجر تا پل دانش و از پل ایثار تا دانشگاه آزاد (بزرگراه غربی) تعداد زیادی درخت و درختچه از قبیل خرزهره، پیراکانتا، کاج کله قندی، پامپاس و زرشک با همکاری سازمان پارک ها و فضای سبز غرس شده است.

    وی در پایان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز که برای نگهداری آنها هزینه زیادی صرف شده با شهرداری همکاری کنند.

    مهار آتش سوزی منزل مسکونی در بلوار آزادگان

    آتش نشانان با حضور به موقع در بلوار آزادگان، حریق منزل مسکونی را به سرعت مهار و خاموش کردند.

    در پی تماس یکی از شهروندان و اعلام حریق منزل مسکونی در بولوار آزادگان، آتش نشانان به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

    آتش نشانان با رسیدن به محل حادثه، شاهد دود و شعله های آتش  از پنجره های یک واحد  مسکونی بودند.

    آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز این ساختمان مسکونی با استفاده از تجهیزات فردی و دستگاه تنفسی وارد واحد مسکونی شده و با خاموش کردن سریع آن مانع رسیدن شعله های آتش به طبقه دوم این ساختمان شدند.

    خوشبختانه این حادثه صدمات و تلفات جانی در پی نداشت و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

    واژگونی خودرو سواری در بلوار معلم

    ساعت 9 و 20 دقیقه صبح گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه دو را به محل حادثه دربلوار معلم اعزام کرد.

    یک دستگاه خودرو سواری پس از انحراف از مسیر خود و برخورد با جدول کاملا واژگون شده بود.

    آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق خودرو اقدامات لازم را انجام دادندو به عملیات خود خاتمه دادند.

    مهار حرق منزل مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان

    آتش سوزی منزل مسکونی با حضور آتش نشانان پیش از گسترش آن مهار و خاموش شد.

    ساکنان ساختمان مسکونی چندطبقه با مشاهده دود غلیظ در طبقه ای این ساختمان با سامانه 125 تماس گرفتند درخواست کمک کردند، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی کرمان ساعت 12 و 48 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه هفت را به بلوار پزشک اعزام کرد.

    آتش نشانان هنگام رسیدن به محل حادثه، شعله های آتش همراه با دود غلیظی از پنجره های طبقه ای یک ساختمان چند طبقه مسکونی خارج می شد.

    آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی وارد ساختمان شدند و اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی کردند که خوشبختانه تمامی ساکنین از ساختمان خارج شده بودند.

    گروه دیگر آتش نشانان همزمان با استفاده از لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی در قسمت آشپزخانه آتش سوزی صورت گرفته بودوآتش نشانان شعله های آتش را کاملا مهار و خاموش کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو