فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان

عصر خودرو: رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات تابستانی در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت روزهای چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 شهریورماه در تمامی بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان «کرج - چالوس»، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

    وی با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج - چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 13 شهریور تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 شهریور از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 13 شهریور تا ساعت دو بامداد روز شنبه 14 شهریور از 15 کیلومتری مرزن‌آباد «دزبن» به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

    رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، اظهار کرد: تردد انواع کامیون از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 11، پنج‌شنبه 12 و جمعه 13 شهریورماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

    محمدنژاد تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11 و از ساعت 6 تا 24 روز جمعه 13 شهریورماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب، رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

    رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو