فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی شورای شهر اصفهان:

کرایه سرویس مدارس اصفهان امسال ۲۰ درصد افزایش یافت

عصر خودرو : سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: کرایه سرویس مدارس اصفهان در سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی روبه رو بوده است.

کرایه سرویس مدارس اصفهان امسال ۲۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به لوایح و مصوبات نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: یکی از لوایح دوفوریتی در این جلسه مربط به فروش یک هزار و 500 میلیارد ریال اوراق بهادار بود که با مصوبه شورا از هفتم بهمن ماه سال گذشته برای فروش در اختیار عموم قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه این اوراق در فرابورس عرضه شده است، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته و پس از بررسی شرایط 10 شرکت برای تامین این اعتبار یکی از این شرکت‌های وابسته به بانک شهر، مورد تایید قرار گرفت و با توجه به مصوبه شورا در قبال پرداخت 420 میلیارد ریال تنخواه به مدت 42 ماه اوراق مترو به این شرکت واگذار شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی جدول قیمت تعرفه حمل متوفیان را از دیگر لوایح بررسی شده در صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد و افزود: در این لایحه قیمت پیشنهادی ورودی آمبولانس‌ها به اندازه قیمت سال گذشته و 300 هزار ریال عنوان شده بود.

    وی اضافه کرد: در سال گذشته تعرفه ماموریت آمبولانس در جاده‌های معمولی در هر کیلو‌متر 8 هزار و 500 ریال مصوب شده بود و در سال جاری نیز قیمت پیشنهادی برای این تعرفه‌ها 10 هزار ریال بدون سرد‌خانه و 11هزار ریال همراه با سرد‌خانه بوده است.

    واشیانی‌پور تعرفه سال گذشته تردد آمبولانس‌ها در جاده‌های صعب‌العبور را 9 هزار و 500 ریال عنوان کرد و گفت: در سال جاری نیز قیمت پیشنهادی تعرفه ماموریت آمبولانس در جاده‌های صعب‌العبور 11 هزار ریال بدون سرد‌خانه و 12 هزار ریال همراه با سرد‌خانه بوده است.

    وی در خصوص حمل متوفیان از مناطق 15 گانه شهر اصفهان نیز ابراز داشت: در این راستا باید یادآور شوم که حمل متوفیان از تمام نقاط مراکز 15 گانه شهر اصفهان به سمت باغ رضوان رایگان خواهد بود.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که اصفهان معین تهران است و در حال حاضر از کمبود آمبولانس‌های اتوبوسی برای حمل چند جسد با هم رنج می‌برد.

    وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس گزارشات ارسالی روزانه 17 اصفهانی راهی باغ رضوان می‌شوند، ادامه داد: در حال حاضر سازمان آرامستان‌های شهرداری 15 خودرو برای حمل متوفیان دارد که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به شهروندان رسیدگی می‌کنند.

    افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس در سال جاری

    واشیانی پور با بیان اینکه، بررسی لایحه یک فوریتی نرخ کرایه سرویس مدارس نیز از دیگر لوایح ارائه شده به شورای اسلامی شهر اصفهان در صد و دومین جلسه علنی این شورا بود، افزود: این لایحه با موافقت اعضای دو فوریتی مواجه شد و بر اساس آن نرخ کرایه سرویس‌های مدارس برای انواع پیکان، پراید و پژو آر دی تا سه کیلو‌متر 62هزار تومان، برای مسافت از سه کیلو‌متر تا 6 کیلو‌متر 70 هزار تومان، برای مسافت بیش از 6 ‌کیلومتر تا 9 کیلو‌متر 81 هزار تومان و برای مسافت بیش از 9 تا 12 کیلو‌متر نیز 91 هزار تومان به تصویب رسید.

    وی ادامه داد: همچنین نرخ کرایه انواع سمند، پژو و خودرو‌های مشابه آن برای سال تحصیلی آتی تا سه کیلو‌متر 66 هزار تومان، برای مسافت بیش از سه کیلو‌متر تا 6کیلو‌متر 75 هزار تومان، برای مسافت بیش از 6 تا 9 کیلو‌متر 85 هزار تومان و برای مسافت بیش از 9 تا 12 کیلو‌متر نیز 95 هزار تومان مورد تصویب قرار گرفت.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: نرخ کرایه انواع هایس و ون مدل 84 به بالا برای سال تحصیلی آتی تا سه کیلو‌متر 54 هزار تومان، برای مسافت بیش از سه کیلو‌متر تا 6کیلو‌متر 60 هزار تومان، برای مسافت بیش از 6 تا 9 کیلو‌متر 69هزار تومان و برای مسافت بیش از 9 تا 12 کیلو‌متر نیز 78 هزار تومان به تصویب رسید.

    وی با بیان اینکه در مجموع کرایه سرویس مدارس اصفهان در سال جاری با افزایش 20 درصدی روبرو بوده است، ادامه داد: تمام رانندگان تنها باید 4 دانش‌آموز را با خودروی خود جابه جا کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو