فونیکسریمکسبهتام

در سفر معاون وزارت راه و شهرسازی به بناب عنوان شد؛

تکمیل پل روگذر بناب نیازمند تخصیص اعتبارات اضطراری است

عصر خودرو : فرماندار بناب خواستار تخصیص اعتبارات اضطراری از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل پل روگذر میدان معلم این شهر شد.

تکمیل پل روگذر بناب نیازمند تخصیص اعتبارات اضطراری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، پل روگذر میدان معلم بناب پروژه ای است که عملیات اجرایی آن آذر 90 با پیش بینی اعتباری در حدود 170 میلیارد ریال آغاز شد و مسئولان وقت وزارت راه و شهرسازی وعده دادند که این پل ظرف دو سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت اما اکنون  با گذشت چهار سال از آغاز احداث این پروژه متأسفانه نه تنها تکمیل این طرح هنوز چشم انتظار وعده های مسئولان است بلکه از چهار ماه گذشته کارگاه و عملیات اجرایی این پروژه نیز تعطیل شده است.

    با بهره برداری از پروژه پل روگذر میدان معلم بناب که بصورت چهارخطه رفت و برگشت طراحی شده است، شاهد کاهش چشمگیر بار ترافیکی و میزان تصادفات جاده ای در مسیر این پل که یکی از شاهراه های حیاتی منطقه و پل ارتباطی چندین استان غربی کشور است، خواهیم بود چرا که میدان معلم بناب از لحاظ عبور و مرور وسایط نقلیه یکی از پرترافیک ترین نقاط منطقه بشمار می آید و تردد روزانه 80 هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین درآن به وضوح اهمیت این شاهراه مهم و حیاتی منطقه را گوشزد می کند.

    آبرو و حیثیت دولت تدبیر و امید و نظام در منطقه منوط به تکمیل پل روگذر میدان معلم بناب است!

    بر همین اساس ولی الله فرج اللهی فرماندار بناب ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون راهداری و هماهنگی امور استان های وزارت راه و شهرسازی از مراحل اجرایی پروژه پل روگذر میدان معلم شهرستان بناب اظهار داشت: تأخیر در اجرای این پروژه مردم و مسئولان شهرستان را کلافه کرده و انتظار داریم مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل این پروژه بیش از پیش اهتمام کنند.

    وی با اشاره به تردد روزانه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین در این مسیر، بر لزوم تکمیل و بهره برداری سریع این پروژه تأکید و تصریح کرد: تلاش های نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در پیگیری تکمیل این پروژه قابل تقدیر است ولی جا دارد مسئولان وزارت راه و شهرسازی از اعتبارات اضطراری و حتی بحران به این پروژه تخصیص و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

    فرماندار بناب با بیان اینکه عدم تکمیل این پروژه به یک سوژه در منطقه تبدیل شده است، اظهار داشت: حتی می توان گفت آبرو و حیثیت دولت تدبیر و امید و نظام در منطقه منوط به تکمیل پل روگذر میدان معلم بناب است چرا که شاید این پروژه جزو یکی از 10 پروزه مهم و اضطراری در کشور باشد که نیاز به تکمیل دارد.

    تکمیل پروژه روگذر میدان معلم بناب جزو مطالبات چندین ساله اهالی شهرستان

    نماینده مردم بناب و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید تکمیل پروژه روگذر میدان معلم بناب را جزو مطالبات چندین ساله اهالی این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد با تخصیص بموقع اعتبارات شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

    حجت الاسلام محمد باقری بنابی با اشاره به تعطیلی این پروژه در چهار ماه گذشته بدلیل عدم تخصیص اعتبار اذعان کرد: با گشایشی که از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است، امیدواریم بزودی شاهد فعالیت مجدد این پروژه و در نهایت تکمیل آن باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو