فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی اولین کارواش خودرو همراه با فن آوری نانو در کنگاور

عصر خودرو: اولین کارواش خودرو که با استفاده از فن آوری نانو و بدون مصرف حتی یک قطره آب اقدام به شستشوی اتومبیل ها می کند در شهرستان کنگاور راه اندازی شد.

راه اندازی اولین کارواش خودرو همراه با فن آوری نانو در کنگاور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، منصور یاری نماینده انحصاری فروش محصولات نانو در استان کرمانشاه به تشریح کاربرد استفاده از فن آوری نانو در کارواش ها پرداخت و گفت: جلوگیری از هدر رفت آب و عدم آلودگی محیط زیست و سفره های آب زیرزمینی و همچنین عدم انتشار آلودگی به هنگام شستشوی خودرو به اطراف و عدم آلوده سازی محیط از جمله مزایای کارواش با تکنولوژی نانو است.
    وی استفاده از مواد مخصوص جهت افزایش طول عمر رنگ خودرو و حفظ براقیت و درخشندگی رنگ آن و عدم چسبندگی گرد و غبار و افزایش مدت زمان تمیزماندن خودرو در شرایط عادی به علت استفاده از همان مواد را از دیگر ویژگی های کارواش نانو عنوان کرد.
    یاری ادامه داد: از دیگر مزایای این کارواش می توان به بازیابی سطوح رنگ پریده که در زیر آفتاب ایجاد شده و همچنین عدم نیاز به شستشو با آب پس از کارواش شدن با نانو به مدت طولانی اشاره کرد.
    وی با بیان اینکه فن آوری نانو خواص شیمیایی ندارد تصریح کرد: تمامی وسایل منزل به جز فرش و پرده نیز با این تکنولوژی قابل نظافت است.
    نماینده فروش محصولات نانو در استان کرمانشاه یادآور شد: کنگاور پس از تهران، ساوه، اصفهان و البرز پنجمین شهری است که از تکنولوژی نانو در کارواش برای صرفه جویی در مصرف آب و همچنین نظافت منزل استفاده می کند.
    یاری همچنین با اشاره به اینکه حدود یک ماه است کارواش بدون آب خودرو و همراه با تکنولوژی نانو در شهرستان کنگاور آغاز به کار کرده، از استقبال خوب مردم از آن خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 80 دستگاه خودرو کارواش شده اند.
    وی با بیان اینکه فعلا شهرستان کنگاور از چنین کارواشی برخوردار است یادآور شد: در هفته آینده دو نمایندگی در شهرستان های پاوه و صحنه نیز راه اندازی خواهد شد.
    یاری در پایان و در خصوص هزینه کارواش خودرو با تکنولوژی نانو نیز گفت: به عنوان نمونه هزینه کارواش کامل خودروهای سبک که شامل نظافت بدنه و داخل اتومبیل، موتورشویی، زیر خودرو و واکس لاستیک ها می شود تنها 100 هزار ریال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط