فونیکسریمکسبهتام

بازار خودروهای خارجی راکد و معاملات "صوری" شد

عصر خودرو : رکود بازار خودرو در حالی هر روز تشدید می‌شود که بازار خودروهای خارجی هم متأثر از این موضوع با کمبود تقاضا مواجه شده و نمایشگاه داران برای جلب مشتری دست به معاملات صوری می زنند.

بازار خودروهای خارجی راکد و معاملات "صوری" شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، با گذشت فصل تابستان و آغاز پاییز بازار خودرو همچنان در رکود بسر می برد و کمتر فردی تمایل به خرید دارد . این در حالی است که هر ساله در فصل تابستان سفرهای تابستانی بهانه ای بود تا بازار خرید و فروش خودرو داغ باشد، اما امسال در مقایسه با سال‌های گذشته چنین اتفاقی در بازار خودرو به وجود نیامد و خودروسازان با کمبود فروش محصولات خود روبه رو شده‌اند.

    این روزها نمایشگاه داران برای حفظ ویترین مغازه های خود با یکدیگر به معامله می پردازند تا لااقل از این طریق بتوانند با نمایش خودروهای متنوع تا حدودی توجه مشتریان را جلب کنند اما این امر هم تاکنون نتوانسته رغبت خریداران را به دنبال داشته باشد.

    نوری یکی از نمایشگاه داران خودرو در مورد وضعیت فعلی بازار خودرو به تسنیم می گوید: بازار خودروهای داخلی خیلی خراب است و خودروسازان تمایلی به کاهش قیمت ندارند همین موضوع باعث شده تا مردم تا حدی از دست خرید بکشند.

    وی با بیان اینکه رکود بازار باعث شده کاهش قیمت خودروهای داخلی زیاد نباشد، افزود: این موضوع بر خرید وفروش خودروهای وارداتی هم تأثیر گذاشته به نحوی که برخی از ماشین بازها هم شرایط بازار را برای خرید خودرو مناسب نمی بینند.

    فروشنده دیگری هم در همین ارتباط با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی خودروهای چینی با شرایط خوب اقدام به فروش محصولات خود می کنند، اضافه کرد:وضعیت فروش خودروهای چینی در مقایسه با داخلی ها بهتر است اما روی هم رفته امروز مردم در بازار بیشتر فروشنده هستند تا خریدار.

    وی تصریح کرد: خرید و فروش خودروهای دست دوم هم کم شده است و این موضوع در کنار عدم اقدام جدی مسئولین در مدیریت بازار خودرو  فروشندگان و خریداران را در مورد آینده بازار با ابهاماتی روبه رو ساخته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو