فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور فاتب از محدودیت‌های ترافیکی ویژه رژه‌های نیروهای مسلح خبرداد

ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری

عصر خودرو : جانشین پلیس راهور فاتب از اجرای محدودیت‌های ویژه ترافیکی برای رژه نیروهای مسلح خبرداد و گفت: از ساعت ۲۴ امشب تا پایان مراسم رژه تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه غیر از خودروهای مجاز برای رژه در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ در بزرگراه شهید هاشمی و بلوار علامه عسگری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور فاتب در مورد محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در روز 31 شهریورماه به مناسبت رژه نیروهای مسلح اظهارداشت: از ساعت یک بامداد امشب پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با برنامه‌ریزی برای پاکسازی معابر از پارک خودروها در مسیرهای پیرامونی رژه نیروهای مسلح اقدام خواهد کرد.

    جانشین پلیس راهور فاتب با بیان این مطلب که استقرار کامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 5:30 دقیقه فردا 31 شهریور اعمال خواهد شد، تصریح کرد: از ساعت 24 امشب مورخ 30 شهریورماه در بزرگراه شهید هاشمی از شمال به جنوب، از پل صنیع‌خانی به سمت بهشت زهرا تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه بغیر از خودروهای مجاز برای رژه ممنوع خواهد بود.

    این مقام ارشد راهور ادامه داد: در طول بلوار علامه عسگری از سه راه باقرشهر تا خلیج فارس نیز ممنوعیت تردد و توقف کلیه وسایل نقلیه به غیر از خودروهای مجاز برای رژه نیروهای مسلح اعمال خواهد شد.

    سرهنگ عابدی افزود: این ممنوعیت تردد از ساعت 24 امشب تا پایان مراسم رژه نیروهای مسلح اجرا خواهد شد.

    وی مسیر جایگزین برای عبور خودروها به خارج از شهر را شمال به جنوب آزاد‌راه خلیج فارس عنوان و خاطرنشان کرد: شهروندانی که قصد تردد به بهشت زهرا را دارند باید در این بازه زمانی از جاده قدیم یعنی مسیر شهید رجایی برای رفت و برگشت به بهشت زهرا استفاده کنند و تردد نیز از درب شرقی بهشت زهرا میسر خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو