فونیکسریمکسبهتام

همزمان با سال تحصیلی جدید انجام شد

استانداردسازی بیش از ۱۲۰۰ خودرو حمل و نقل عمومی در قزوین

عصر خودرو :مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی در قزوین بیش از ۱۲۰۰ خودرو حمل و نقل عمومی در قزوین استانداردسازی شد.

استانداردسازی بیش از ۱۲۰۰ خودرو حمل و نقل عمومی در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، عبدالعلی دربندی‌زاده با اشاره به روزهای آغازین مهر، اظهار داشت: 1200 خودرو با کیفیت در راستای تسهیل در رفت‌وآمد دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بهسازی و نوسازی شده‌اند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به اینکه این خودروها به عنوان سرویس مدارس با استفاده از خودروهای شخصی، آژانس، تاکسی‌ها و خودروهای ون در راستای جابجایی دانش‌آموزان در استان قزوین تعبیه شده است، بیان کرد: این خودروها در راستای بهبود شرایط برای رفت‌وآمد دانش‌آموزان بهسازی و نوسازی شده‌اند.

    وی با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح رضایت دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مدیران مدارس در سال تحصیلی 94 و رفع برخی از معضلات و مشکلاتی که در سال‌های تحصیلی گذشته، خودروهایی با امکانات و تجهیزات مناسب را برای دانش‌آموزان استان قزوین تعبیه شده است.

    دربندی‌زاده با بیان اینکه در مردادماه امسال ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه‌ها تاکسی‌ها  در استان قزوین ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: این ساماندهی‌ها در راستای کاهش تردد و ترافیک در خطوطی که مدارس در آن وجود دارند، انجام شده است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به اینکه سرویس‌های دانش‌آموزان در حیاط مدارس مستقر می‌شوند، افزود:  این کار در راستای برطرف کردن معضلات ترافیکی در ساعات رفت و آمد دانش‌آموزان انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط