فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده انتظامی گلستان:

طرح امنیت مدارس در شهرهای گلستان اجرا می شود

عصر خودرو : جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای طرح انتظامی ترافیکی گلستان در اطراف مدارس شهرهای این استان خبر داد.

طرح امنیت مدارس در شهرهای گلستان اجرا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر جاویدان  بیان کرد: دانش آموزان سرمایه اجتماعی پلیس و آینده داران کشور هستند، امنیت دانش آموزان در هر دوره ای از زندگی آن ها و به خصوص در زمان بازگشایی مدارس و در طول سال تحصیلی از اهمیت بسیار بالایی برای پلیس برخوردار است.

    وی گفت: به همین منظور با توجه به بازگشایی مدارس طرح انتظامی و ترافیکی پلیس گلستان در اطراف تمام مدارس شهرهای استان آغاز شده است.

    وی با اشاره به اینکه این طرح در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، افزود: برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف، برخورد با مزاحمان و هنجارشکنان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان در طرح مدارس قرار دارد.

    جاویدان تصریح کرد: همچنین در طرح ترافیکی مدارس پلیس راهور با به کارگیری حداکثر امکانات و نیروها و اجرای طرح های گوناگون در اطراف مدارس در راستای روان سازی ترافیک ایمنی عبور و مرور دانش آموزان به هنگام عبور از عرض خیابان و همچنین تلاش برای کاهش بار ترافیکی و سد معبر در هنگام تعطیلی مدارس اقدام خواهد کرد.

    وی بیان کرد: حضور پلیس در اطراف مدارس و برخورد با هنجارشکنان علاوه بر ایجاد امنیت برای دانش آموزان باعث افزایش احساس امنیت در جامعه و تنگ شدن عرصه برای متخلفان و سودجویان خواهد شد.

    جاویدان بر اجرای طرح ساماندهی سرویس های مدارس در سطح شهرهای استان اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه شورای پیشگیری از تخلفات رانندگی استان تمامی سرویس های مدارس باید در قالب شرکت های دارای مجوز حمل و نقل دانش آموزی فعالیت کنند و در صورتی که فردی خارج از این شرکت ها اقدام به جا به جایی دانش آموزان کند در صورت مشاهده پلیس علاوه بر اعمال قانون در مرحله نخست خودرو وی به مدت سه روز و در صورت تکرار به مدت یک هفته توقیف خواهد شد.

    وی اظهار کرد: اقتدار پلیس در گرو رضایت شهروندان است و هرچه مردم از نیروی انتظامی رضایت بیشتری داشته باشند باعث افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در ایجاد امنیت و نظم خواهد شد.

    وی یادآور شد: پلیس مقتدر پلیسی است که رفتار قاطع و قانونی خود را در مقابل متخلفان و مجرمان به اجرا بگذارد و روح خدمت گذاری و مهربانی خود را در برابر شهروندان قانونمند و قانونمدار به اجرا گذارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو