فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ

ترافیک سنگین بزرگراهی در تهران

آمادگی کامل راهور برای تشییع پیکر جانباختگان منا

عصر خودرو : جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی برای انتقال و همچنین تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا خبر داد.

ترافیک سنگین بزرگراهی در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران، اظهار داشت: در محدوده غرب به شرق بزرگراه‌های شهید همت، شهید حکیم، نیایش و همچنین بخشی از آزاد راه‌ که به شیخ فضل‌الله نوری منجر می‌شود ترافیک سنگینی حکمفرما است.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در شرق به غرب، در طول بزرگراه شهید بابایی به سمت صدر و بزرگراه شهید همت از شهید صیاد شیرازی تا حقانی نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

    این مقام ارشد راهور فاتب بار ترافیک موجود در بزرگراه‌ها را تا ساعت 10:30 صبح به همین منوال عنوان و بیان داشت: در معابر داخلی با توجه به آغاز ادارات و مدارس هم اکنون مشکل ترافیکی نداریم چرا که بار ترافیکی این معابر تخلیه شده است.

    وی گفت: در نیمه دوم سال وضعیت ترافیکی تهران معمولاً بدین نحو است؛ بار ترافیک بزرگراه‌ها تا ساعت 10:30 ادامه دارد و معابر داخلی نیز تا ساعت 8 صبح.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به آمادگی 100 درصدی پلیس راهور تا 10 مهر ماه اشاره و بیان داشت:‌ پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با استفاده از تمام نیروهای صف و ستادی و همچنین تجهیزات در معابر و بزرگراه‌ها حضور دارد و با تخلفات از جمله تخلف‌های غیرمجاز و دوبله برخورد خواهد کرد.

    سرهنگ عابدی به بار ترافیک موجود در بزرگراه‌ها در ساعات بعد از ظهر پرداخت و افزود: از ساعت 17 تا ساعت 20 نیز اوج بار ترافیک به خصوص در بزرگراه‌ها را شاهد هستیم.

    وی در مورد سرویس مدارس اظهار داشت:‌ پلیس راهور در اطراف تمامی مدارس به خصوص مدارس ابتدایی و راهنمایی که در معابر اصلی وجود دارند، حضور فعال دارد و سرویس‌های مدارس را کنترل خواهد کرد.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ داشتن برچسب سرویس مدارس، معاینه فنی و مدارک کامل را از جمله بایدهای سرویس مدارس عنوان و تصریح کرد: پلیس راهور خودروهای سرویس مدارس را از لحاظ داشتن تعداد سرنشین کنترل خواهد کرد چرا که سرویس مدارس نباید اضافه سرنشین داشته باشند؛ همچنین در صندلی جلو نیز نباید کودکان زیر 12 سال بنشینند.

    سرهنگ عابدی در مورد ورود پیکر جانباختگان حادثه منا، خاطرنشان کرد: پلیس راهور آمادگی لازم برای اجرای طرح‌های ترافیکی و کمک و هماهنگی در انتقال جانباختگان حادثه منا را دارد و هر روزی که قرار باشد مراسم تشییع جنازه حجاج برگزار شود، پلیس راهور با آمادگی کامل طرح‌های ترافیکی مد نظر را اجرا خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو