فونیکسریمکسبهتام

ساماندهی خودروهای درون‌ و برون‌شهری سلسله

عصر خودرو : فرماندار شهرستان سلسله گفت: خودروهای درون‌شهری و برون‌شهری سلسله ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی خودروهای درون‌ و برون‌شهری سلسله
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، قدرت‌الله فلاح‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه ترافیک شهر سلسله همزمان با سال جدید تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: یکی از مواردی که در این جلسه به آن پرداخته شد، بحث ساماندهی خودروهای درون‌شهری و برون‌شهری بود.

    وی با تاکید بر کاربردی کردن مصوبات شورای ترافیک افزود: تاکید شده است تا در جلسات شورای ترافیک، اولویت با مصوبات ضروری و قابل اجرا باشد، همچنین معضلات مربوط به حوزه ترافیک شهر به دقت و با کار کارشناسی شده، مورد بررسی و مصوبات مربوط به آن جهت اجرا مورد پیگیری جدی قرار گیرند.

    فرماندار سلسله با توجه به لزوم رفع خطرات احتمالی در مسیر دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شورای ترافیک شهر، مواردی همچون خط‌کشی معابر جلوی مدارس، بازبینی خط‌کشی‌های خیابان‌ها و بازبینی و تعمیر چراغ‌های راهنمایی از جمله تمهیداتی است که با آغاز سال تحصیلی جدید اتخاذ شده است.

    وی ضمن تشکر از مجموعه شهرداری سلسله به خاطر تلاش در جهت زیباسازی شهر و ایجاد سرعت‌‌گیرها خاطرنشان کرد: کارهای خوبی از سوی شورای شهر و شهرداری سلسله در جهت زیباسازی فضای شهر صورت گرفته که این روند رضایت شهروندان را در پی‌داشته است.

    فلاح‌نژاد با اشاره به لزوم ساماندهی همه معابر و بلوارهای سطح شهر یادآور شد: ارائه پیشنهادات و انتقادات مردمی و کارشناسان در پیشبرد اهداف موردنظر در حوزه ترافیک شهری بسیار سودمند است که این پیشنهادات و انتقادات در جلسات بعدی شورای ترافیک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو