فونیکسریمکسبهتام

اسماعیل پایدار مدیرعامل خودروسازی آذهایتکس

سخت‌گیری‌های ISQI به نفع مردم است

عصر خودرو : ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) بدون شک می‌تواند از دید خریداران خودرو گامی مثبت در راستای بهبود کیفیت خدمات پس از فروش باشد. در سوی دیگر اما خودروسازان قرار دارند و شاید طبیعی باشد نظر این گروه را نیز به‌عنوان در این زمینه جویا شویم. نکته قابل‌توجه در این میان آن است که به‌طور عمده خودروسازان از ارزیابی‌های ISQI استقبال می‌کنند و باوجود آنکه در این ارزیابی‌ها در معرض قضاوت و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند، آن را مفید می‌دانند.

سخت‌گیری‌های ISQI به نفع مردم است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اسماعیل پایدار مدیرعامل خودروسازی آذهایتکس در این زمینه عنوان کرد:"از دید من این ارزیابی‌ها مفید است. یکی از الزامات این است که خودروسازی‌ها باید تحت نظارت باشند تا بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند و این امری کاملا طبیعی است و در دنیا هم تمام خودروسازی‌ها تحت نظارت هستند."

    پایدار افزود:"این ارزیابی‌ها در داخل ایران با شرکت ISQI است که تا به امروز و با تجربیات چندساله خود یک مرجع بسیار ارزشمند و خوب در این زمینه بوده است. خدماتی که از سوی این مجموعه پیگیری می‌شود از نظر کیفیت، ارزیابی و تطابق تولید است که در این موارد هرچند سخت‌گیری‌هایی انجام می‌گیرد ولی درنهایت این سخت‌گیری‌ها به نفع مردم تمام می‌شود."

    وی در ادامه افزود:"از روند این ارزیابی‌ها راضی هستیم هرچند شاید مشکلاتی برای ما به وجود بیاید. ISQI مجموعه روبه رشدی است و با پرسنل مجرب و آزمایشگاه مجهزی که دارد می‌تواند در امر کیفیت تاثیر گذار باشد و این چیزی است که مشتریان به آن نیاز دارند. از این رو ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا از نظر رتبه جایگاه خوبی داشته باشیم. همچنین درخواستی که از ISQI داریم این است که زمانی که خود را با استانداردهای دنیا به‌روز می‌کند با محیط داخل ایران هم نظر ارزیابی خدمات و تطابق تولید خود را تطبیق دهد."

    پایدار در خصوص خدمات پس از فروش خودروسازی آذهایتکس عنوان کرد:"با توجه به میزان تولید خودروها بر اساس قانون می‌توانستیم کمتر از پنج نمایندگی خدمات پس از فروش دایر کنیم ولی با توجه به خدمات و کیفیت بالای آذهایتکس این عدد به 14 نمایندگی رسیده است که 12 نمایندگی از سوی مجموعه ISQI ارزیابی شده و 7 نمایندگی از این 12 نمایندگی رتبه اول را از سوی ISQI به خود اختصاص داده‌اند."

    وی افزود:"تلاش می‌کنیم تا سال آیند با شرایط موجود و رکود بازار این نمایندگی‌ها را افزایش دهیم و خدمات آن‌ها را بالا ببریم و همچنین کلاس‌های آموزشی که برای خدمات پس از فروش برگزار می‌کنیم را همچنان ادامه دهیم. همچنین قصد داریم نمایندگی‌های آذهایتکس را در کل ایران به‌صورت مرکزی در بیاوریم همان‌گونه که در تهران و تبریز نمایندگی مرکزی داریم."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو