فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان:

حمل و نقل عمومی و زیرساخت های گردشگری اصفهان نیازمند اصلاح است

عصر خودرو : نایب رئیس کمیسیون عمران، شورای شهر اصفهان گفت: اصلاح وضعیت حمل و نقل و زیرساخت های گردشگری به ویژه در فرودگاه و پایانه های مسافربری باید در دستور کار قرار بگیرد.

حمل و نقل عمومی و زیرساخت های گردشگری اصفهان نیازمند اصلاح است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، نورالله صلواتی پیش از ظهر شنبه، در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: پنجم مهر ماه به عنوان روز جهانی جهانگردی با شعار یک میلیارد توریست در جهان است.

    وی با بیان اینکه خبرهای قبلی خوبی از مدیریت استان داشتیم در ارتباط با احداث و ساخت بیش از 30 هتل جدید و افزایش تعداد قابل توجه تعداد تخت ها که امیدواریم هرچه زودتر این قول ها عملی شود، افزود: اصفهان از گذشته های دور تاکنون توریستی بوده است.

    نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم برنامه جامعی برای موضوع گردشگری شهر اصفهان داشته باشیم و جبران مافات هم کنیم باید از هم اکنون برنامه ریزی کرد، بیان داشت: بخشی از این مهم به عهده شهرداری و بخش دیگر به عهده نهادهای شهر و استان است.

    وی اضافه کرد: به غیر از موضوع احداث هتل های پنج ستاره با آغاز نهضت هتل سازی و زیرساخت های فرودگاهی و ارتباطی موضوعات فرهنگی، اجتماعی نیز نیاز به رسیدگی دارد.

    صلواتی با تاکید بر اینکه تکدی گری های عیان و پنهان در سطح شهر و احداث و بازسازی مناسب سرویس های بهداشتی در شأن شهر توریستی اصفهان باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: شهردار اصفهان باید طرح جامع سرویس های بهداشتی را حداقل در سال 95 عملیاتی و اجرایی کند.

    وی ادامه داد: اصلاح وضعیت حمل و نقل و زیرساخت های گردشگری به ویژه در فرودگاه و پایانه های مسافربری جی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

    نایب رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصلاح و ساماندهی ورودی های شهر اصفهان نیز مورد نیاز است که خوشبختانه این روزها خبرهای خوبی شنیدیم، تاکید کرد: جمع آوری اتوبوس ها، کامیون ها و خودرو های دودزا که سبب آبرو ریزی است باید مورد توجه قرار بگیرد و قانونمند کردن کامیون های حمل آور و زائد ساختمانی در محدوده شهری نیز امری مهم و ضروری است.

    وی با اشاره به حفظ نظافت وضع موجود و شادابی فضای سبز و رفع اشکالات محدود آن گفت: تلاش برای دائمی شدن جریان آب زاینده رود براساس قول رئیس جمهور به شهر ضرورت دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو