فونیکسریمکسبهتام

کمپین تبلیغاتی عبورومرور از تقاطع‌ها در شیراز برگزار می‌شود

عصر خودرو :معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از برگزاری کمپین تبلیغاتی عبورومرور از تقاطع‌ها در شیراز به منظور آگاه سازی و آموزش عامه مردم خبرداد.

کمپین تبلیغاتی عبورومرور از تقاطع‌ها در شیراز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی زحمتکش ظهر یکشنبه در نشست خبری، گفت: این کمپین که برنامه مشترک پلیس و شهرداری شیراز است روز 16 مهر با هدف آموزش عبورومرور از چهارراه ها به مردم در هفت تقاطع شیراز برگزار می شود.

    وی هفت تقاطع مورد نظر برای اجرای کمپین تبلیغاتی عبورومرور از تقاطعات را ملاصدرا، سینما سعدی، 15 خرداد، مشیر، دروازه کازرون، نمازی و پیروزی اعلام کرد: تعدادی از نیروهای پلیس و نیروهای شهرداری با کاور مشخص، به همراه تعدادی گروه نمایشی از دانشکده هنر در این تقاطع ها حضور پیدا کرده و بحث آموزش عبورومرور از چهارراه ها را دنبال می کنند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز اظهار داشت: برنامه در روز 16 مهر در دو بازه زمانی 11 الی 12 صبح و 17 الی 18 عصر به اجرا درمی آید و در طول آن برنامه انتخاب عابر نمونه را نیز خواهیم داشت.

    زحمتکش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 150 نقطه شهر شیراز تحت پوشش دوربین تصویری هستند، افزود: از اول مهر خطوط ویژه شهر به دوربین هایی مجهز شده اند که عبورومرور و تخلفات اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری را کنترل می کنند و در آینده چنین برنامه ای علاوه بر خطوط ویژه در دیگر نقاط شهر نیز دنبال خواهد شد.

    وی تاکید کرد: اگر در کنار تمام پروژه هایی که در حوزه حمل و نقل دنبال می شود، فرهنگ ترافیک و شهروندی آموزش داده نشود و در راستای ارتقا اطلاع شهروندان گامی برداشته نشود، فقط سردرگمی ایجاد خواهد شد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز با بیان اینکه سرعت ورود خودروهای جدید به چرخه عبورو مرور شهر با سرعت ساخت و بهره برداری از پروژه های حمل و نقل هماهنگی ندارد، گفت: ممکن است گاهی پروژه حمل  ونقلی به احداث می رسد که با وضعیت ترافیکی چندین سال قبل سازگار باشد و با وضع خودروهای جدید ورودی هماهنگی نداشته باشد.

    زحمتکش بیان کرد: در کنار این موضوع، بی قانونی هم وجود دارد که گاهی چه در بین افراد سواره و چه افراد پیاده شیراز در زمینه نظم و ترافیک دقت لازم وجود ندارد و همین هم باعث شده که ما یک تقویم آموزشی برای خود تهیه کنیم.

    وی با اعلام اینکه تجهیز تاکسی های سطح شیراز به کارتخوان مسئله ای است که عملیاتی کردن آن به زودی محقق می شود، گفت: در طول یک سال اول 12 هزار تاکسی در سطح شیراز به این کارت خوان ها مجهز می شوند و با اجرای این طرح مشکل بحث پول خرد حل خواهد شد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز افزود: امیدواریم تا پایان سال 95 این کارت ها بتوانند کارت ورود به محدوده ترافیک نیز محسوب شوند.

        ارسال به

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو