فونیکسریمکسبهتام

در دومین روز از هفته نیروی انتظامی؛

۴۵ نفر برگزیدگان ترافیکی شهرستان دامغان تجلیل شدند

عصر خودرو :فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از وجود ۴۰ هزار خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت در راستای فرهنگ سازی لازم برای رعایت قوانین، ۴۵ نفر از نمونه های ترافیکی شهرستان تجلیل شدند.

۴۵ نفر برگزیدگان ترافیکی شهرستان دامغان تجلیل شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ سیدعلی‌اکبر میری پیش از ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از 45 نفر نمونه های ترافیکی شهرستان دامغان در تالار همایش های اداره بهزیستی این شهرستان، اظهار داشت: رانندگان سرویس های حمل و نقل عمومی نقش مهم در ترویج و گسترش فرهنگ مطلوب ترافیکی در جامعه دارند.

    وی تصریح کرد: جامعه ای مطلوب خواهد بود که رانندگان آن با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بتوانند فرهنگ صحیح رانندگی را در جامعه جاری و ساری کنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه رانندگان سرویس های حمل و نقل افرادی زحمتکش و پرتلاش هستند، گفت: شهرستان دامغان در شش‌ماهه نخست سال جاری در بحث وقوع تصادفات درون شهری 26 درصد کاهش داشته است.

    40 هزار خودرو در دامغان وجود دارد

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان نیز در این آئین از وجود 40 هزار خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود: به ازای هر دو شهروند یک خودرو در شهرستان وجود دارد.

    سرهنگ مجید فرزانه با بیان اینکه 32 نهاد دولتی در بحث کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیکی در سطح کشور فعالیت دارند، تصریح کرد: شهرستان دامغان در بحث کاهش تصادفات و فوتی در حوزه درون شهری رتبه قابل توجهی دارد و این موضوع نشان از فرهنگ بالای مردم منطقه است.

    وی با بیان اینکه حدود 26 میلیون خودرو در کشور وجود دارد، افزود: بر اثر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به ازای هر ده نفر، 5. 6 کشته در کشور داریم.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان گفت: مهم ترین عامل در وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی عدم توجه کافی به جلو است که این موضوع در امر افزایش آمار تصادفات درون و برون شهری تأثیرگذار است.

    495 سرویس حمل و نقل عمومی تحت نظارت شهرداری دامغان فعالیت دارند

    شهردار دامغان نیز از وجود 495 سرویس حمل و نقل عمومی تحت نظارت سازمان اتوبوس رانی و تاکسیرانی شهرداری این شهر خبر داد و افزود: از این تعداد 367 دستگاه تاکسی درون شهری، 25 دستگاه مینی بوس و 10 دستگاه دیگر را اتوبوس تشکیل می دهند.

    مسلم نصرتی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان همیشه در سرلوحه کار سازمان اتوبوس رانی و تاکسیرانی شهرداری دامغان قرار دارد و این موضوع تقویت می شود.

    وی گفت: همه ما باید به فرهنگ درست راهنمایی و رانندگی در جامعه کمک کنیم تا شاهد رشد و توسعه جامعه و کاهش تصادفات باشیم.

    در این آئین که بیش از 300 نفر از رانندگان تاکسی، آژانس، اتوبوس های درون و برون شهری، مربیان تعلیم رانندگی حضور داشتند که از 45 نفر نمونه های ترافیکی شهرستان دامغان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

    این آئین از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان برگزار شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو