فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری خبر داد:

فعالیت ۱۵ هزار راهور محله در کشور

عصر خودرو : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از فعالیت ۱۵ هزار راهور محله و بیش از ۱۰ میلیون همیار و فرهنگ یار پلیس در کشور خبر داد.

فعالیت ۱۵ هزار راهور محله در کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پیست موتورسواری ورزشگاه آزادی برگزار شد با اشاره به هدف برگزاری این مسابقه اظهار کرد: آموزش صحیح استفاده از موتورسیکلت هدف برگزاری این مسابقات است چرا که ما معتقدیم با برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر اینکه مهارت استفاده کنندگان از موتورسیکلت بالا می‌رود آگاهی‌شان از هندسه تردد در جاده‌ها تحت نظر مربیان نیز بیشتر خواهد شد.

    وی با بیان اینکه عدم آگاهی موتورسیکلت سواران باعث بروز تصادف برای آنان می‌شود اظهار کرد: موتورسواران حرفه‌ای در معابر دچار حادثه نمی شوند. موتورسواران می توانند در این پیست‌ها زیر نظر مربیان حرفه‌ای موتورسواری کرده و نقاط ضعف و قوت خود را بیابند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تلاش برای ارتقای فرهنگ استفاده از موتورسیکلت را یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و گفت: فرهنگ سازی و ترغیب موتورسواران به رعایت قوانین از دیگر دستاوردهای این مسابقات است.

    همایش طلایه داران ترافیک با حضور رییس جمهور

    مهری همچنین از برگزاری طلایه داران ترافیک با حضور رییس جمهور در امروز چهارشنبه خبر داد و افزود: این همایش نشانگر این است که توجه زیادی به موضوع ترافیک و حمل و نقل و ایمنی در سطح کلان کشور وجود دارد.

    وی با بیان اینکه 15 هزار راهور محله و بیش از 10 میلیون همیار پلیس و فرهنگ یار ترافیک در کشور فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه با اقدامات انجام شده رفتار رانندگان طی سال‌های اخیر بهتر شده است اما همچنان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو