فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۱۳۴»

مردم هنوز با طرح «کاهش» آشنا نیستند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: مردم هنوز با جزئیات طرح کاهش آشنا نیستند و اگر از تاثیرات آن بر کاهش آلودگی هوا مطلع شوند، از آن استقبال می‌کنند.

مردم هنوز با طرح «کاهش» آشنا نیستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احمد دنیامالی با بیان اینکه قرار بود شورا با پلیس در خصوص اجرای طرح کاهش جلسه‌ای داشته باشد، گفت: به خاطر ماموریت‌هایی که پیش آمد، این جلسه به زمان دیگری موکول شد اما حتما هماهنگی‌های لازم در این خصوص با پلیس انجام می‌شود.

    وی ادامه داد: برخی مطرح می‌کنند اجرای طرح کاهش برخلاف عدالت اجتماعی است، اما اجرای این طرح سبب کاهش آلایندگی به خصوص در مرکز شهر می‌شود و تنها از ورود خودروهای کاربراتوری که آلایندگی بالایی دارند، جلوگیری می‌شود.

    دنیامالی اضافه کرد: حتی خودرو پراید و خودروهایی که بعد از سال 82 تولید شده‌اند نیز در طبقه خودروهای سبز قرار می‌گیرند.

    رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه باید برای هماهنگی‌های بیشتر از راهنمایی‌های پلیس هم استفاده کنیم، گفت: پلیس به دلیل تجربه و آگاهی‌هایی که دارد می‌تواند کیفیت اجرای طرح را افزایش دهد.

    وی در پاسخ به این سئوال که قرار بود طرح کاهش از آبان‌ماه اجرایی شود، گفت: نباید بر زمان اجرای این طرح تاکید داشت. چند ماه بالا و پایین تفاوتی نمی‌کند اما باید این طرح اجرایی شود. زمانی که آبان‌ماه برای اجرای این طرح اعلام شده بود، فرض بر این بود که پلیس در کنار این طرح است که در حال حاضر نیز اگر اطمینان پیدا کنند که شرایط و زیرساخت‌ها فراهم است، پلیس همراهی خوبی با مدیریت شهری خواهد کرد.

    به گفته دنیامالی، مردم هنوز با جزئیات این طرح آشنا نیستند و اگر بدانند چه تاثیری بر کاهش آلودگی هوا می‌گذارد حتما در اجرای آن به مدیریت شهری کمک می‌کنند و امیدوارم این طرح تا زمان اینورژن اجرایی شود تا مردم از نزدیک تاثیرات آن را مشاهده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو