فونیکسریمکسبهتام

نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز (۱۵)

جذابیت‌ها و دشواری‌های بازار تبریز برای فروش خودرو

عصر خودرو: رامک خودرو، نماینده انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی در ایران این روزها با عرضه خودروی تیوولی توانسته نظر علاقه‌مندان بازار خودرو را به خود جلب کند و در روزهایی که بسیاری از شرکت‌ها از رکود در فروش خودرو خبر می‌دهند، سانگ یانگ تیوولی وضعیت مناسبی در زمینه فروش دارد.

جذابیت‌ها و دشواری‌های بازار تبریز برای فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تیوولی در کنار دیگر محصولات سانگ یانگ از سوی نماینده این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش درآمده بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و در این میان تیوولی را می‌توان گل سرسبد محصولات سانگ یانگ در نمایشگاه دانست.

    حسن بیک محمدی، مدیر فروش و بازاریابی شرکت رامک خودرو در زمینه وضعیت بازار در آذربایجان گفت:"تبریز و آذربایجان شرقی به دلیل ساختار جمعیتی و اقتصادی نه‌تنها برای ما که برای همه شرکت‌ها یکی از بازارهای مهم است و به همین دلیل هم توجه ویژه‌ای به بازار این منطقه داریم. البته بازار تبریز باوجود جذابیت‌های بالایی که دارد، بازار دشواری است چراکه باوجود منطقه آزاد ارس و امکان واردات خودروهای روز دنیا با شرایط تعرفه‌ای بسیار پایین، عملا رقابت بسیار دشوار است. بااین‌وجود ما همیشه به بازار این منطقه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای محصولات سانگ یانگ نگاه می‌کنیم و به همین دلیل هم محصولات سانگ یانگ به شکل گسترده در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر هستند."

    وی در زمینه معرفی خودروی سانگ یانگتیوولی در نمایشگاه خودرو تبریز گفت:"برای معرفی این خودرو در مناطق مختلف کشور ما تلاش کردیم تا حد زیادی دست نمایندگی‌ها را باز بگذاریم تا آن‌ها با توجه به شناخت خود از باز از هدف، خودرو را معرفی کنند. البته تمامی برنامه‌ها با نظارت و هماهنگی رامک خودرو انجام می‌شود اما نمایندگی‌ها می‌توانند بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود معرفی خودروها را به شکل متفاوتی انجام دهند و در این زمینه عملا بازوی اجرایی ما هستند. به‌عنوان نمونه شاهد بویدم بعضی از نمایندگی‌ها مراسم رونمایی ویژه‌ای برای تیوولی ترتیب دادند. در تبریز نیز نمایندگی 3211 ما به مدیریت آقای منیف از نمایشگاه خودروی تبریز برای معرفی تیوولی به هم‌وطنان استفاده کرد و بر اساس بررسی‌ها، استقبال از این خودرو مناسب بوده است."

    وی افزود:"رامک خودرو هم‌اکنون شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی را برای این خودرو در نظر گرفته است و بازدیدکنندگان از نمایشگاه علاوه بر آنکه می‌توانند تیوولی و دیگر محصولات سانگ یانگ را از نزدیک بررسی کنند، فرصت دارند از شرایط فروش ویژه‌ای که از سوی رامک خودرو برای فروش این خودروها و به‌ویژه تیوولی برقرارشده بهره‌مند شوند."

    بیک محمدی در زمینه وضعیت فعلی فروش در بازار خودرو گفت:"در مهرماه اندکی وضعیت فروش بهتر شده است و به نظر می‌رسد خریداران در حال بازگشت به بازار هستند. البته این مسئله به معنای آن نیست که مشکلات و رکود حل شده است اما نسبت به ماه‌های قبل اندکی افزایش فروش در بازار وجود داشته است. البته شرایط ما در رامک خودرو به دنبال عرضه تیوولی خوب است. ما هنوز تبلیغات برای این خودرو را آغاز نکرده‌ایم اما شاهد هستیم خریداران زیادی برای خرید آن ثبت نام کرده‌اند. از سوی دیگر شرایط مناسبی که برای خرید این خودرو در نظر گرفته شده باعث استقبال از آن شده است."

    وی در پایان افزود:"البته تا زمانی که قیمت بازار خودروها پایین‌تر از شرکت‌های عرضه‌کننده است نشان می‌دهد رکود در بازار برطرف نشده و هنوز تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله زیادی داریم."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو