فونیکسریمکسبهتام

نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز (۱۵)

اقبال عمومی به تسهیلات محصولات آذهایتکس

عصر خودرو: آذهایتکس، تولیدکننده و نماینده انحصاری برندهای MAZ و MAZ-MAN در ایران، حضور قدرتمندی در نمایشگاه خودرو تبریز دارد و با عرضه طیف کاملی از محصولات خود توانسته نظر علاقه‌مندان به خودروهای تجاری را به خود جلب کند.

اقبال عمومی به تسهیلات محصولات آذهایتکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اسمعیل اکبرپور پایدار، مدیرعامل آذهایتکس در زمینه نمایشگاه خودرو تبریز و شمار شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه گفت:"نمایشگاه امسال تبریز از نظر شمار شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نسبت به سال‌های پیش بهتر بوده است و شاهد هستیم عملا تمام غرفه‌ها و سالن‌هایی که برای این منظور در نظر گرفته شده پر است. از نظر بازدیدکنندگان نمایشگاه تبریز همیشه وضعیت مناسبی داشته و بیشتر از سایر نمایشگاه‌های خودرو از آن استقبال می‌شده. البته در روز نخست نمایشگاه شمار بازدیدکنندگان چندان زیاد نبود اما قطعا طی روزهای بعد بازدیدکنندگان بیشتری به نمایشگاه می‌آیند."

    وی در زمینه بازدیدکنندگان از غرفه آذهایتکس گفت:"در روز اول نمایشگاه حضور نمایندگانی از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و شهرداری‌ها پررنگ بود. این سازمان‌ها به دنبال خودروهای مناسب برای خدمات خود هستند و به همین دلیل با بازدید از نمایشگاه‌ها می‌توانند با جدیدترین محصولات خودروسازان آشنا شوند."

    وی در زمینه حضور بازدیدکنندگان عمومی و تاثیر آن در فروش خودروها گفت:"این یک مشکل عمومی در تمام نمایشگاه‌های خودرو در ایران است که بازدیدکنندگان گاهی تنها برای تفریح و کسب اطلاع در مورد خودروها به نمایشگاه می‌آیند و بازدیدکننده تخصصی کم است. البته پرسنل ما برحسب وظیفه تمامی اطلاعات و توضیحات لازم را ارائه می‌کنند اما بسیاری از بازدیدکنندگان خریداران خودرو نیستند."

    پایدار در زمینه تسهیلات 300 میلیون تومانی در نظر گرفته شده برای خرید خودروهای آذهایتکس در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گفت:"این طرح از سوی سازمان راهداری ارائه شده است و خریداران می‌توانند با اسقاط خودروی فرسوده از وام 300 میلیون تومانی برای خرید محصولات آذهایتکس بهره‌مند شوند. البته در این زمینه بانک‌ها هم شرایط خود را دارند اما درمجموع مردم از این طرح استقبال کردند و پرسش‌های زیادی در زمینه شرایط آن مطرح می‌شد که نشان از اقبال عمومی به طرح‌هایی مانند این دارد."

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط