فونیکسریمکسبهتام

ناظر گمرکات آذربایجان غربی

مشکل صف کیلومتری کامیون‌ها مربوط به ترکیه است

عصر خودرو- ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به خبر صف کیلومتری کامیون‌ها در مرز بازرگان بخش ترکیه گفت:‌ این مشکل مربوط به گمرک گوربلاغ ترکیه بوده و مرز بازرگان شبانه روزی باز است.

مشکل صف کیلومتری کامیون‌ها مربوط به ترکیه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، پرویز تقوی  با اشاره به شائبه بسته بودن مرز بازرگان و تشکیل صف‌های کیلومتری کامیون‌ها در مرز ترکیه، اظهار داشت: مرز بازرگان باز بوده و امروز نیز 322 تریلر در تردد داشته‌اند.

    ناظر گمرکات آذربایجان غربی با بیان اینکه مشکل ایجاد صف‌های کیلومتری مربوط به کشور ترکیه است، گفت: به واسطه ناامنی‌های ایجادشده و دیگر مسائل از جمله کمبود نیرو در گمرک این کشور، کارمندان گمرک مقابل بازرگان (گوربلاغ) به‌صورت شیفتی کار خود را انجام داده و ساعتی از روز را کار نمی‌کنند و اجازه ورود تریلر به داخل خاک ایران داده نمی شود. تعلل به وجودآمده از سمت طرف ترک است.

    وی با اشاره به اینکه تعلل ایجاد شده مربوط به طرف ترک است، ادامه داد: به‌دلیل آنکه یک روز در میان چند ساعت گمرک مقابل بازرگان تعیل است، صف‌های طولانی ایجاد می‌شود.

    این مقام مسئول یادآور شد: گمرک بازرگان فعالیت شبانه روزی دارد و موضوع تعطیلی طرف ترکیه به مسئولان ذی ربط گوشزد شده تا مشکل برطرف شود.

    تقوی همچنین با اعلام این خبر که مرز گمرک رازی از امروز به روی مسافران بازگشایی شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی گمرک سِرو نیز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری بازگشایی می‌شود.

    پایگاه خبری دیلی‌صباح ترکیه امروز اعلام کرده با کند شدن تردد در مرز ایران و ترکیه صف 16 کیلومتری کامیون ایجاد شده است. همچنین این پایگاه خبری علت این موضوع را به مشکل گمرکی در ایران و حملات تروریستی پ ک ک نسبت داده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط