فونیکسریمکسبهتام

هشدار به رانندگان سرویس مدارس

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر، از خانواده دانش آموزان خواست از خودروهای غیرمجاز، شخصی برای انتقال فرزندانشان به مدرسه استفاده نکنند.

هشدار به رانندگان سرویس مدارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: رانندگان سرویس های مدارس در طول مسیر از صحبت غیرضروری با دانش آموزان پرهیز کردهو از وسایل صوتی و تصویری نیز تحت هیچ عنوان استفاده نکنند.

    وی افزود: تاثیر رفتار مثبت راننده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله بستن کمربند ایمنی راننده و تمیز نگهداشتن خودرو و تجهیز آن به وسایل ایمنی واطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و سرمایشی الزامی است .

    سلیمانی یادآوری کرد: طرح نظارت بر سرویس مدارس، به منظور برخورد با تخلفات رانندگان سرویس مدارس شروع شد و در ادامه به منظور جلوگیری از فعالیت سرویسهای غیرمجاز و حفظ امنیت دانش آموزان، به وجود آمد.

    وی افزود: نه تنها سازمان پلیس نیز با سرویس های غیرمجاز مدارس طبق قانون برخورد می کند و خانواده ها مجددا باید نسبت به گرفتن سرویس مجاز برای فرزندان خود اقدام کنند.

    به گفته این مسئول، از اولمهرماه تاکنون300 دستگاه خودروغیرمجاز که اقدام به جابجایی دانش آموزان تحت عنوان سرویس مدرسه می کردند شناسائی و مدارک آنها جهت ساماندهی و اقدام قانونی اخذ شده است.

    وی اضافه کرد: تا پایان سال تحصیلی، اعمال قانون برای خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز، تاکسی‌ها و خودروهای فعال در شرکتهای حمل و نقل درون شهری که فاقد برچسب سرویس مدرسه هستند تشدید خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر ما، پلیس نیز با سرویس های غیرمجاز مدارس طبق قانون برخورد می کند و خانواده ها مجددا باید نسبت به گرفتن سرویس مجاز برای فرزندان خود اقدام کنند.

    به گفته این مسئول،کلیه رانندگان سرویس های مدارس موظف به داشتن مجوز قانونی، کارت و برچسب سرویس مدرسه و بیمه شخص ثالث بوده و سوار نمودن دانش آموز بیش از ظرفیت قید شده در کارت ماشین خودرو نیز غیرمجاز است.

    از ابتدای مهرماه، بیش از 850 دستگاه خودرو در بحث سرویس مدارس ثبت نام و برچسب سرویس مدارس دریافت کرده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط