فونیکسریمکسبهتام

تشکری هاشمی:

فروش آرم‌های روزانه طرح ترافیک به جای آرم‌های سالیانه

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح فروش آرم‌های روزانه طرح ترافیک به جای آرم‌های سالیانه در شهرداری تهران در دست بررسی است.

فروش آرم‌های روزانه طرح ترافیک به جای آرم‌های سالیانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، تشکری هاشمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با زمان اجرای طرح  LEZ اظهار داشت: طرح کاهش به منظور کنترل آلودگی هوای شهر تهران(LEZ) قرار بود از ابتدای آبان‌ماه اجرا شود اما به علت آنکه به غیر از شهرداری نهادهای مختلفی در اجرای آن مسئولیت دارند و سوالات، پیشنهادات و اشکالاتی در خلال این مدت پیرامون طرح مطرح شد در نتیجه اجرای طرح کاهش به منظور رفع ابهامات به تعویق افتاد.

    وی افزود: با توجه به اینکه طرح کاهش برای سلامت شهروندان و حفظ محیط زیست و در مجموع داشتن یک شهر پاک برنامه‌ریزی شده است به نظر می‌رسد مورد اقبال عمومی قرار گرفته و روز به روز هماهنگی‌ها در خصوص آن به حد کمال برسد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان داشت: طی جلساتی که با وزارت کشور برگزار شد دیدگاه‌های مختلفی پیرامون طرح(LEZ)مطرح شد و پیشبینی می‌شود در هفته آینده جلسه دیگری در وزارت کشور به منظور قطعی کردن طرح تشکیل شود.

    تشکری هاشمی تصریح کرد: با پلیس راهنمایی و رانندگی نیز جلساتی برگزار شد و اشکالات مدنظر راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل فراهم شدن هماهنگی‌های لازم به نظر می‌رسد طرح کاهش ابتدای آبان اجرایی نشود ولی مطمئناً به زودی اجرا می‌شود.

    وی در خصوص نصب و نوع خرید آرم‌های طرح ترافیک بیان داشت: طرحی در دست بررسی است که بر مبنای آن شهروندان بتوانند در ابتدای اخذ مجوز طرح ترافیک بتوانند روزهای موردعلاقه خود را برای تردد در شهر انتخاب کنند و این امکان برای کسانی که نمی‌توانند مجوز یک ساله خریداری کنند فراهم می‌شود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در این طرح تمایلی نسبت به افزایش مجوزها نخواهیم داشت و بر مبنای این طرح مجوزهای روزانه جای مجوزهای سالیانه را می‌گیرد ولی در حال حاضر این موضوع در حد یک طرح است و اگر در شورای شهر و شورای عالی هماهنگی شهر تهران به تصویب برسد به مفهموم آن است که تعداد محدودی مجوز سالیانه صادر می‌شود.

    تشکری هاشمی افزود: در نظر داریم امکانی فراهم شود که شهروندان بتوانند آرم‌های طرح ترافیک را بتوانند از طریق موبایل، اینترنت، سامانه 137و دستگاه‌های ای تی ام خریداری کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو